Dax att förkovra sig kanske!?

Alex 6R skrev:
Tackar för det!! det låter bra.. man vet aldrig hur däcken ser ut.

hur ska du ta dig ner? åka hojen lr släp? Jag o Samuel funderar på släp som vanligt, det lönade sig sist så att säga :D

Alex

vet inte ännu men åker nog med Strider (ingmar) annars så blir det väl släp om jag inte har köpt någon race buss :tungan

åka hojen blir nog lite surt om snuten kommer full race kittad så :3freak plus att blri jobbigt att ta sig hem om det skiter sig nere på banan :hihi

Alex 6R skrev:
Tackar för det!! det låter bra.. man vet aldrig hur däcken ser ut.

hur ska du ta dig ner? åka hojen lr släp? Jag o Samuel funderar på släp som vanligt, det lönade sig sist så att säga :D

Alex

PM funkar alldeles utmärkt för den här typen av konversation! Snack om ex. transport mm är knappast av allmänt intresse för ev. övriga läsare av denna tråden!

Jag förstår att ni ser fram emot dagen, det gör vi med, och vi gör ju detta trots allt för att vi tycker det är kul samtidigt som vi försöker bli skickligare motorcyklister. Men försök respektera innehållet i tråden för vad det är!

Har ni detaljfrågor är ni självklart välkommna att höra av er. Skicka ett PM eller mail!

Mvh!
// Niklas

Avarage skrev:
PM funkar alldeles utmärkt för den här typen av konversation! Snack om ex. transport mm är knappast av allmänt intresse för ev. övriga läsare av denna tråden!

Jag förstår att ni ser fram emot dagen, det gör vi med, och vi gör ju detta trots allt för att vi tycker det är kul samtidigt som vi försöker bli skickligare motorcyklister. Men försök respektera innehållet i tråden för vad det är!

Har ni detaljfrågor är ni självklart välkommna att höra av er. Skicka ett PM eller mail!

Mvh!
// Niklas

Transport till Falkenberg är väl allra högsta grad relevant i tråden. På så sätt kan ju deltagarna lösa saker som samåkning till banan mm. Alla kanske inte har varit där och då är det ju skönt att åka med någon som vet var det ligger och hur man tar sig dit.

Magnus skrev:
Transport till Falkenberg är väl allra högsta grad relevant i tråden. På så sätt kan ju deltagarna lösa saker som samåkning till banan mm. Alla kanske inte har varit där och då är det ju skönt att åka med någon som vet var det ligger och hur man tar sig dit.

Japp, du har rätt! Sorry! :huvet

Vad gäller var banan ligger kommer vi, när det är ca. 3 veckor kvar till kursdagen, att skicka ut information med bla. en enkel karbeskrivning, som för övrigt redan idag finns här (http://www.smcvast.se/sidor/bkk/banan.html). Så förhoppningsvis slipper vi deltagare som är ute och irrar omkring runt banan utan att hitta dit!

Tack för rättelsen Magnus! Hade kanske annat i huvudet! :fatta! ... på mig! Kan inte heller skylla på att det är måndag!!!

Mvh!
// Niklas

Rasorblade skrev:
2106327 Inga platser kvar..... :(
Alla grupper utom röd är fullbokade, det är dock möjligt att en del blir av med sina platser genom att dom inte betalar eller liknande och på så sätt kan platser frigöras.

men boka en plats i röd i alla fall, bättre än ingen plats alls. Jag bokade i röd eftersom jag ville inte bli besviken för att det var för lungt tempo i de andra grupperna. men vad vet jag, kanske jag som blir bromsklossen :)

Är det bara jag här på sporthoj som är newbie och skall köra grön grupp?

Jaja, det blir nog kul det med!

Mickep66 skrev:
2116614 Är det bara jag här på sporthoj som är newbie och skall köra grön grupp?

Jaja, det blir nog kul det med!
Jag och stortryne ska köra grön grupp! :yoparty

Jag skall köra i grön grupp den 17e. Tror jag i alla fall, det är bokat och betalt men jag har inte fått nån bekräftelse.. :gnissla Skall man få det?

Rasorblade skrev:
2121377 Med min motard!? :) :D Vi får väl se.........ska först få en plats.....

Blir det å hoja ned eller släp?!

Jag tänkte hoja ner, MickeP66 skulle ner samtidigt så vi sammkör troligen från Kungsbacka. Själv då? Det blir väl på släp, eller skall du skaka hela vägen dit? Men kör du så häng gärna på. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...