Video David får smaka på isdubbar - KRASH

Det var helt klart intressant att se. Det är bra att du klara dig utan skador.
Maila eller skicka filmen till företaget som Nikel sa. Håller turen i sig så kanske du får ett par nya byxor eller nåt:)

Hellre nya braller än nya ballar
- Gammalt djungelordspråk -

Ursäkta min råa ton i tidigare inlägg, hade du inte skrivit att det gick bra hade jag inte kunnat med ska du veta.

Håller med de andra, skicka in videon till dem och säg tack för en bra produkt. Sen tillägger du att ifall de vill ha videon i reklamsyfte så har du en bättre version på datorn hemma.

Äntligen en kille som kan berätta om känslan att sätta på en igelkott / ett piggsvin :yoparty

Moaaaahaaaahaaahaa!

"Your ambition outweighs your talent"!

Ja ja, på´t igen.........eller (mycket gäll röst) på´t igen!

AOOOOUHH :4skrika:4skrika:4skrika

Hemskt att se på..

Men hallå, nån liten rispa under pungen måste du väl fått eller???

:skrämd Skönt att du verkat klara dig bra. Vågar inte tänka på vad som hänt om dubbarna stämt möte med familjeklenoderna...

Jo jag klarade mig bra efter omständigheterna, har fortfarande svårt att fatta att de inte hände nåt värre med mig. Men eftersom jag var utan knäskydd så hamnar jag nog att gå på kryckor ett tag, smällde i vänstra knät jävligt hårt.

Gjorde det ajaj?

Joo de kändes nog av, ordentligt.

HAHAHAHAAAAA JAG KVÄÄÄVS.
Är du släkt med Arto Nykvist eller?

Var har du köpt däcken btw?

Nej, men ja fick faktist idén av honom :D
Däcken är från NCCR.se

Du ska inte se om du kan sälja filmen till Draggins?[/QUOTE]

Det var helt klart intressant att se. Det är bra att du klara dig utan skador.
Maila eller skicka filmen till företaget som Nikel sa. Håller turen i sig så kanske du får ett par nya byxor eller nåt:)

Jag är redan sponsrad av importören av Draggin Jeans till Finland, men jag har nog skickat videon vidare till Draggin worldwide :)

Ursäkta min råa ton i tidigare inlägg, hade du inte skrivit att det gick bra hade jag inte kunnat med ska du veta.

No problem :)

AOOOOUHH :4skrika:4skrika:4skrika

Hemskt att se på..

Men hallå, nån liten rispa under pungen måste du väl fått eller???

Ja har ca. 10 rispor, 5 på högra skinkan o 5 på vänstra låret. Men pungen klarade sig av någon märklig anledning, o de e ja tacksam för :D

Ja har ca. 10 rispor, 5 på högra skinkan o 5 på vänstra låret. Men pungen klarade sig av någon märklig anledning, o de e ja tacksam för :D

Äntligen en positiv sida med att ha liten utrustning.

Kul att du klarade dig så bra ändå, på´t igen bara.

Det är helt otroligt att du klarade dig! Ett skinnställ hade ALDRIG pallat. Tror jag!:tummenupp

Dessutom, som en liten parantes, OM du har kvitto på jeansen så får du ut det på hemförsäkringen! Skyddskläder ersätts!:tummenupp

Han var ju sponsrad av jeanstillverkaren. Något kvitto har han nog inte således.

Anade det: Men jag var inte säker, och såpass har jag lärt mig genom åren, att om någon säger att man "fått spons", så kan innebära allt mellan feta kontanta insättningar på det personliga bankkontot och att få 10% på alla inköp. Och det KUNDE ju vara så att han "var sponsad" enligt det senare begreppet.
Och i vilket fall är det ett tips till ALLA!:tummenupp

Äntligen en positiv sida med att ha liten utrustning.

Kul att du klarade dig så bra ändå, på´t igen bara.

Nytömd pung!:fakta

Ser ut som att däcket och motorn stannar ganska tvärt! Tur att du inte hade lite högre tomgång :)

Han var ju sponsrad av jeanstillverkaren. Något kvitto har han nog inte således.

Han kan nog testa att begära ersättning ändå. Han har ju förstört ett par byxor värda typ 2000 oavsett om han betalt för dem eller fått dem som gåva.

Back