David Blaine, Vattenrekord

Ahhhh, sådär ser mina händer ut efter ett bad på 20 minuter. Eller bara nästan iaf. Varför får man sån hud för, tjejen får aldrig såna fingrar medans mina blir helt ömma och äckliga.

Dee_cati skrev:
2146316 Ahhhh, sådär ser mina händer ut efter ett bad på 20 minuter. Eller bara nästan iaf. Varför får man sån hud för, tjejen får aldrig såna fingrar medans mina blir helt ömma och äckliga.

Oroa dig inte, med tiden komer hon att bli skrynklig o jäklig hon också... till och med utanför badet.

Tycker det är bra presterat ändå, jag menar den som har rekordet nu, låg han i blöt en vecka innan också eller?

Vad gör man inte för pengar.

Sist han gjorde samma sak höll han på att stryka med på kuppen. Idiot.

Ska dom börja meka upp bubblan så fort han ryckt slangarna.
Med tanke på att det tar 9 min för dom att få ut han som borde dom kanske det, annars blire väl te att hålla andan i 18 min.

Mycke fuffens och fake det dära.
Såg en dokumentär där han var "instängd" i någon iskammare i nån vecka eller var det var.
Visade sig att dom var 2 st och det var hål i golvet så dom byttes av och det var ca 12-13 C inannför.
Varje gång dom bytte så spruta dom på såntdära kylskit så det syndes inte när dom bytte för det var så dimmigt.

Dee_cati skrev:
2146316 Ahhhh, sådär ser mina händer ut efter ett bad på 20 minuter. Eller bara nästan iaf. Varför får man sån hud för, tjejen får aldrig såna fingrar medans mina blir helt ömma och äckliga.

För att du ger och hon får :tungan :tuttar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...