Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Samtidigt är det mycket vanligare att 100 trådar startas i samma ämne, än att gamla trådar lyfts fram för att spinnas vidare på.kaZmur skrev:Det hade varit bra om man kunde se när trådarna startades i forumen.
Så man kan veta om det är en ny tråd eller något gammalt som grävts upp.
Jag antar att du menar när man väl gått in på en tråd, men jag menar ju självklart när man är i forumet, så man slipper just klicka på tråden och kolla. Dvs. att man ser datumet ute i "trådlistan".Nr:18 skrev:Kolla första inlägget, längst upp till vänster finns datum och klockslag när inlägget är gjort![]()
Haha! Är en riktig stalker innerst inneSwedie skrev:Du surfar på SH för mycket för att bry dig om när en tråd startades.
Som din teraput beodrar jag dig att lämna SH i en vecka, annars bannar jag dig i en vecka.
![]()
Snälla sweide fixa det
Kawa TinaDet beror på vad man menar med "för beroende". Spenderar jag flera timmar varje dag på SH? Jepp, men jag går ju faktist på toaletten ibland ocksåAlex.J skrev:Hahahahaha kaZmur du är för beroende av shinse det bara
kaZmur skrev:Det beror på vad man menar med "för beroende". Spenderar jag flera timmar varje dag på SH? Jepp, men jag går ju faktist på toaletten ibland också![]()

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |