Datum för körning på Rörken

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Har letat för länge på svmc's hemsida nu och kan inte hitta datumen. Någon vänlig själ som kan slänga upp dem för mig tack?

Alla måndagar från 3 maj till 23 augusti 18.00-22.00.
Söndagar: 8/8; 5/9; 12/9; 19/9; 26/9 10.00-14.00

Perfekt! Tack så mycket! Är det enbart jag som saknar it-kompetens eller är datumen lite halvkomplicerade att hitta? :P

Perfekt! Tack så mycket! Är det enbart jag som saknar it-kompetens eller är datumen lite halvkomplicerade att hitta? :P

Det är inte bara du, jag hittar iofs till sidan med datumen, men jag håller med om att vägen dit tyvärr är helt ologisk och jag förstår att man inte hittar. Skumläser man lite så kan man dessutom missa den där lilla länken mitt i en A4 med information och inte komma någonstans alls istället.

Önskvärt vore att de finns direkt under Grundkurs/GK Knix-delen på svmc.se.. T ex www.svmc.se ->school->grundkurser->kalender ... men nu måste man istället klicka sig vidare hej vilt.. och vips så är man på smc uppsalas del av sidan. Äntligen! tänker man och klickar på Rörken.. det är ju Rörken man vill köra.. finns några tider där? nope! istället ligger de under "fortbildning".

Vill du slita ditt hår så kan du försöka leta upp vilka datum och tider som gäller för körningar på Tuvängen :tummenupp

Det är inte bara du, jag hittar iofs till sidan med datumen, men jag håller med om att vägen dit tyvärr är helt ologisk och jag förstår att man inte hittar. Skumläser man lite så kan man dessutom missa den där lilla länken mitt i en A4 med information och inte komma någonstans alls istället.

Önskvärt vore att de finns direkt under Grundkurs/GK Knix-delen på svmc.se.. T ex www.svmc.se ->school->grundkurser->kalender ... men nu måste man istället klicka sig vidare hej vilt.. och vips så är man på smc uppsalas del av sidan. Äntligen! tänker man och klickar på Rörken.. det är ju Rörken man vill köra.. finns några tider där? nope! istället ligger de under "fortbildning".

Vill du slita ditt hår så kan du försöka leta upp vilka datum och tider som gäller för körningar på Tuvängen :tummenupp

haha.. håller med dig! Fast vi kanske är dom enda som inte ser logiken i det hela. Men om man ser ljuset i mörkret kan man byta ut sin hjärngympa på söndagsmorgonen mot datumletande! Jag får iaf ut samma utbyte ;)

Kanske vi ses där ikväll om man lyckas lista ut vägen!

Last edited:
Rörken

Det behövs två klick för att komma dit! förutsatt att du är på smc hemsida. Först klicka på shcool-resor, nytt fönster öppnas mitt på står det, hela SMC kursutbud hittar du här smc kurser 2010.

Last edited:
Det behövs två klick för att komma dit! förutsatt att du är på smc hemsida. Först klicka på shcool-resor, nytt fönster öppnas mitt på står det, hela SMC kursutbud hittar du här smc kurser 2010.

se på fan.. ytterligare en länk jag inte sett tidigare.

tycker mest att det är förvirrande att om man väl har klickat in sig på utbildningssidorna, som man kanske gör om man vill läsa lite om vad det är för något och hur man hittar dit, så är det sen rörigt att komma till datum och tider.. Borde döpa om länken "kursutbud" till typ tider och datum 2010 eller nåt..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT