Datorvirus imorgon?

Beffe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Hej!
Min moder har sagt att hon har både läst i tidningen samt sett på nyheterna att nåt virus kommer aktiveras imorgon (lördag), och tydligen så har de rått alla att INTE slå på datorn imorgon. Är det någon som vet mer om detta? Jag har iaf inte lyckats hitta några artiklar om det, fast det är ju klart, jag har inte letat så mycket heller :rodnar
M v h
Christian

Är där verkligen ingen som har hört/sett något? En annan sitter här och blir smått paranoid över morgondagen :crash

Jag tänker slå på min dator utav bara helvete imorrn. Spö ska den ha, oavsett vad tidningarna skriver. :fakta

Last edited:
Oh oh :crash
Då blir det en datorfri dag imorgon då m a o :(
Nä, nu är klockan snart 00.00 :eek: Börjar bli dags att stänga av burken :rolleyes: :crash

Du kan ju kolla in McAfee Virus Calender så vet du vilka virus som hotar vilka dagar.

Morgondagens prognos:
| WM/Eraser.A:Tw | W97M/Jackal.A | Acid.A (intended) | W97M/Serpent | VBS/Mantie.ow | W97M/Yous | W32/Mypics.worm.25600 | W97M/Cobra.a1 | W97M/Akuma | W97M/Alamat

jävla gay virus. Så jävla drygt var det. Var mest störande, orsakade inga skador (vad jag vet ännu) Det är borta nu iaf... die virus helvete DÖ!

Asså vilken NOLLA på aftonbladet! Han säger att man inte ska ha på datorn idag!? Detta virus kommer attackera Microsoft (Windowsupdate.com) from. idag å fram till sista december! Menar han att vi inte ska ha på datorn förräns nästa år då? Är det inte bättre att upmana folk att installera buggfixen och skaffa ett antivirusprogram? Jävla "veta allt människor"!!! :mad:

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back