Datorn spelar inte upp skivan...

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Försöker starta och köra installationsprogrammet, till min MP3-spelare. Så att jag kan flytta över låtar från datorn.

Men datorn vägrar köra igång skivan och ger mig gång på gång samma felmeddelande. Riktigt jobbigt, och det är inte fel på skivan. Utan den funkade klockrent på en EXAKT likadan dator :va

Och det är bara den här skivan som krånglar, resten funkar kalasbra. :3freak

Edit. Eftersom jag inte får det att funka med att bifoga fil. Så får jag väl skriva vad det står när jag får felmeddelandet

"Det går inte att hitta filen F://SETUP.EXE Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. Du kan söka efter en fil genom att klicka på knappen start och välja sök"

Och som sagt den funkar utan problem på en annan likadan dator :S

Last edited:
Haha så lätt hittade man den, tack för hjälpen :tummenupp

Angående skivan, så vill den inte "hoppas igång" även om man går via utforskaren. Dock kan jag ju se alla filer på skivan, men får samma felmeddelande. När jag klickar på setup.exe :confused: :gnissla

Vet du vad programmet heter ??
Kanske finns på dc++ att tanka hem fast det är ju olagligt eller hur det nu var :D

Makke skrev:
Vet du vad programmet heter ??
Kanske finns på dc++ att tanka hem fast det är ju olagligt eller hur det nu var :D

Kommer inte ihåg på rak arm, men det är ju den mjukvaran. Som följer med till alla Irivers MP3-spelare.

Tack för rådet, ska glo runt lite på DC++

Beanise skrev:
Kommer inte ihåg på rak arm, men det är ju den mjukvaran. Som följer med till alla Irivers MP3-spelare.

Tack för rådet, ska glo runt lite på DC++
Gå in på http://www.irivernordic.com/
Klicka på knappen "Support"
Välj din spelare i rull listan
Klicka på knappen "ladda ner" som du hittar i den högra kanten på webläsaren
Nu får du upp en lista över olika mjukvaror att ladda ner, jag skulle tippa på att det är iRiver Manager du söker.
Du kan även ladda ner ny firmware härifrån, vilket kan vara att rekommendera då det oftast brukar dyka upp en hel del buggfixar osv. i nyare versioner. (Firmware = "operativsystemet" i din spelare)

Lycka till

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...