datorn seeeeeeeg

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
datorn har helt plötsligt blivit seg som helvete, kan inte ens titta på film i fullskärm, hackar bara hela tiden.
Har nyligen lagt in nytt antivirus program och spyware program, kan det ha nått med hela att göra?????

r1man skrev:
datorn har helt plötsligt blivit seg som helvete, kan inte ens titta på film i fullskärm, hackar bara hela tiden.
Har nyligen lagt in nytt antivirus program och spyware program, kan det ha nått med hela att göra?????
ja antivirus-program har en förmåga av ett sega ner datorn. vad har du förprestanda på burken och vilket antivirus-program är det?!

tryckk ctrl alt del å högerklicka på mediaplayer eller vilket prog du nu använder föratt se på video... välj "ange prioritet, sätt på "hög" så borde filmen inte hacka tills du löst problemet

men somsagt.. vilket antivirus å vilken brandvägg å vad har du för dator

heimdal skrev:
tryckk ctrl alt del å högerklicka på mediaplayer eller vilket prog du nu använder föratt se på video... välj "ange prioritet, sätt på "hög" så borde filmen inte hacka tills du löst problemet

men somsagt.. vilket antivirus å vilken brandvägg å vad har du för dator
Antivirus programmet heter AVG antivirus 7,0 och spy programmet heter webroot spy, jag har en centrino 1,4ghz processor, och 512 nått i ram om det har nån betydelse

jag har för mig att webroot spy käkar resurser så det heter duga. jag har hittils klarat mig jätte bra (vad jag vet, heh) med ad-aware som jag kör nångång ibland, det behöver alltså inte ligga på hela tiden. Antivirus kör jag nod32 nu, det funkar klockrent, tidigare kört symantec corporate, även det har lirat bra. Är väl egentligen bara norton man ska akta sig för, det tar upp en hel del av prestandan nämligen.

Kolla i aktivitetshanteraren vilken process som är boven............ Där kan du se hur mycket resp. applikation snor åt sig av minne och CPU.

Starstriker skrev:
Kolla i aktivitetshanteraren vilken process som är boven............ Där kan du se hur mycket resp. applikation snor åt sig av minne och CPU.
systemets vänteprocess är boven men jag kan inte stänga den aktiviteten :va
Vad ska jag göra,???? datorn är iinte speciellt seg i övrigt, det är bara internet och när man drar igång en film som den blir mega seg

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8