Datorh**vete !

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Fan vad lack jag blir, min dator har klappat ihop! :död

Den stog igång och jag hade varit nere och fikat lite. När jag kom upp och klickade på en länk på SH så startade den om.
Sedan dess har den startat om säkert 25 gånger och kommer bara tills att den ska läsa personliga inställningar. Nu får man spendera en massa tid på att installera om hela skiten. :huvet

Blue skrev:
Fan vad lack jag blir, min dator har klappat ihop! :död

Den stog igång och jag hade varit nere och fikat lite. När jag kom upp och klickade på en länk på SH så startade den om.
Sedan dess har den startat om säkert 25 gånger och kommer bara tills att den ska läsa personliga inställningar. Nu får man spendera en massa tid på att installera om hela skiten. :huvet

Hur postade du inlägget utan dator :)

Kan du inte återgå till senaste sparade inställningarna?

/W

Woland skrev:
Hur postade du inlägget utan dator :)

Kan du inte återgå till senaste sparade inställningarna?

/W

Har tre datorer. :tummenupp

Har provat att starta felsäkert och provat att starta den senaste konfigen men inget funkar! :mad: :huvet

Kör en viruscheck.

Det var ju något virus som härjade för några månader sedan som gjorde precis det din dator gör. Testa.

JoS skrev:
Kör en viruscheck.

Det var ju något virus som härjade för några månader sedan som gjorde precis det din dator gör. Testa.
Jo det hade jag gärna gjort om jag bara kunde starta datorn, den kommer bara till startbilden (där stapeln visar hur långt det är kvar till start) sen startar den om. Har ingen annan dator med XP pro på så jag får starta från skiva imorgon.

Testa att starta i felsäkert läge!

Blue skrev:
Jo det hade jag gärna gjort om jag bara kunde starta datorn, den kommer bara till startbilden (där stapeln visar hur långt det är kvar till start) sen startar den om. Har ingen annan dator med XP pro på så jag får starta från skiva imorgon.

hmm...
Om det går att starta i felsäkert läge, så startar du bara och tar systemåterställning till tiden det började...

prova dra ur sladden :)

ellers så tar du din 2:a eller 3:e dator, blaster?, låter för elakt för att vara blaster...

Moderkortet eller processorn har rasat :huvet och jag tänker se det som ett tecken på att det är dags att uppgradera. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT