Datetråden

Peccus skrev:
...och om man som kille gör något och visar intresse då blir tjejen kall och tror man vill gifta sig och skaffa barn direkt, alternativt tänker "Det var en desperat fan som högg så fort" också lägger de ned.

Kvinnor är underliga ting.

:va Är det inte killarna som reagerar så :confused: :va :rolleyes:

ZejtaN skrev:
den tekniken du kör riktar in sig på skadat gods, eller om man vill, andra hands sorteringen :pannkyss
Och ja, jag vill hellre hitta nått seriöst att satsa på :fatta!
Men när man gått singel såppas länge som man har, så har man inget större behov av att stenragga på krogen längre, känns mera som man har tid att vänta.
Men visst fan är det skoj då man går ut med inställningen "gi maj fitte, eg vet dy haar !" :3freak
Det stadiet slår iofs oftast in efter en sisådär 1000-1500 spänn minus på kortet :fyllisar :(
Prova att byta ut "man" mot "jag" när du är ute i svängen så skall du se att det går bättre! Tjejer gillar när du pratar om dig själv istf andra. Men mest av allt gillar de att du lyssnar. Det är bra det.

Maximilia skrev:
:va Är det inte killarna som reagerar så :confused: :va :rolleyes:
jo det också! :D :rofl Men det är väl inte så konstigt. Ingen vill väl ge sig in i giftermål och graviditet efter två veckor och sen inse att man inte gillar henne/honom. Kanns ganska uppenbart att man hoppar över giftermål som öppningsreplik :)

Många fåglar och djur har komplicerade parningsritualer. Varför skulle människor vara annorlunda?

Human mating song:
:fyllisar MMMÖÖHHHNNGGHHHH öööHHH BRUUDEN!!! :fyllisar

Last edited:
Bikerbitch skrev:
jag undrar när kvinnorna ska börja ta första steget. väck mig när det händer, aiight? Inte för att jag är lagd åt det hållet, men det gnälls så förbannat på att killarna inte gör något, då kan väl töserna göra det istället då.

Japp...det är bara att se ut ett lämpligt offer o sen pang på, :tungan ta för er så mycket det går.

Ett liv har man och det ska man leva...så *fullbettat som möjligt. :tummenupp

TJING!!!

*menas med att man ska göra så mycket som möjligt av det man tycker är roligt, vilket såklart är olika saker o inte bara "ragga" :rolleyes: bäst att förtydliga

Enklast funkar bäst....

-Hej, jag heter .....och jag ville bara säga att du är det absolut vackraste jag sett på många år.
Hoppas du inte tar illa upp, men skulle du vilja ta en fika med mig så jag får lära känna dig..?

Så tjejer, :D , funkar en sån replik, mitt på dagen, en vardag , nere på centrum, en helt okänd men trevlig kille, med ett leende i hela ansiktet och glimten i ögat. :pannkyss

Peccus skrev:
...och om man som kille gör något och visar intresse då blir tjejen kall och tror man vill gifta sig och skaffa barn direkt, alternativt tänker "Det var en desperat fan som högg så fort" också lägger de ned.
Kvinnor är underliga ting.

Javisst tusan är vi det. Måste ju vara lite sport över det hela.
Ärligt talat. Det finns så otroligt många olika tjejer, det finns dumma tjejer, det finns vettiga tjejer, det finns mellanvettiga tjejer och det finns hel sjuka tjejer. Gäller att träffa dom mellan eller vettiga tjejerna.

Jag tror tjejer tror att killarna bara vill ha sexuell samvaro. Inte barn och gifta sig och det paketet, sånt är det väl mest tjejer som vill sådär snabbt?

Alla som är singlar, det är bara ta det lugners. Tillslut dyker en partner upp. Gäller att inte vara för desperat bara. Ta vara på allt annat runtikring. Det går ju att köpa lösnummer ett tag också.

Bikerbitch skrev:
jag undrar när kvinnorna ska börja ta första steget. väck mig när det händer, aiight? Inte för att jag är lagd åt det hållet, men det gnälls så förbannat på att killarna inte gör något, då kan väl töserna göra det istället då.

WORD!!!!! :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Alla som är singlar, det är bara ta det lugners. Tillslut dyker en partner upp. Gäller att inte vara för desperat bara. Ta vara på allt annat runtikring. Det går ju att köpa lösnummer ett tag också.

Mmm.. För det är ju det som är det viktigaste.... :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Javisst tusan är vi det. Måste ju vara lite sport över det hela.
Ärligt talat. Det finns så otroligt många olika tjejer, det finns dumma tjejer, det finns vettiga tjejer, det finns mellanvettiga tjejer och det finns hel sjuka tjejer. Gäller att träffa dom mellan eller vettiga tjejerna.

Jag tror tjejer tror att killarna bara vill ha sexuell samvaro. Inte barn och gifta sig och det paketet, sånt är det väl mest tjejer som vill sådär snabbt?

Inte för desperat och bara vänta... Check.

Klart man hittar någon framöver, men sängen där hemma blir jättestor på söndagsmorgnarna... :)

tassen skrev:
Enklast funkar bäst....

-Hej, jag heter .....och jag ville bara säga att du är det absolut vackraste jag sett på många år.
Hoppas du inte tar illa upp, men skulle du vilja ta en fika med mig så jag får lära känna dig..?

Så tjejer, :D , funkar en sån replik, mitt på dagen, en vardag , nere på centrum, en helt okänd men trevlig kille, med ett leende i hela ansiktet och glimten i ögat. :pannkyss

Byt "på många år" mot "på länge" annars kan hon tro att du legat nedfryst eller överdriver... :näsblod :) Annars helt OK... är hon singel...o är intresserad av att "lära känna nån" ...då svarar hon ja.

Lycka till.!! :tummenupp

tassen skrev:
Enklast funkar bäst....

Hade nån frågat mig det hade jag sagt Nej på en gång.
Men det e jag det!

Pink_dreams skrev:
Hade nån frågat mig det hade jag sagt Nej på en gång.
Men det e jag det!

Om man går omkring i en björndräkt, skriker "sniiigel" med pipig röst och släpar omkring på en snigel på hjul då?

Madhonda skrev:
Byt "på många år" mot "på länge" annars kan hon tro att du legat nedfryst eller överdriver... :näsblod :) Annars helt OK... är hon singel...o är intresserad av att "lära känna nån" ...då svarar hon ja.

Lycka till.!! :tummenupp

hm...och mitt utseendet skulle spela mindre roll? :va

min erfarenhet är..sikta inte för högt...

brudar som är snygga och vet om det är ena riktiga kräk(min mening)
och skulle man ragga på en sådan(mot bättre vetande)skulle hon snart få dig att ångra att du gick fram och fråga.

man ska sikta på en trevlig(osminkad tjej)som ser vacker ut att vakna bredvid.
inte en som är spacklad för fredagsbus.

hittar du en tjej som är snygg utan att hon själv fattar det..
då är hon antingen psykotisk och självmordsbenägen(vilket märks fort :D ) elr det riktiga klippet :tummenupp

jag är ingen allvetare,söker inget.lever i förhållande sen 8år tillbaka med barn o villa o hela paketet..

jag delar med mig av mina erfarenheter och tankegångar bara..

Edit: varför raggar tjejer oftast bara på upptagna killar?vad gör en upptagen kille mer intressant?..har jag fel?

Last edited:
sismo skrev:
Problemet är att männen fattar ej när de blir raggade, de har en aning men vågar ej chansa om det ej är övertydligt.

Så sant! Gäller mig iaf, ofta är det polarna som påpekar det uppenbara...

Idag kändes det sååå gött att man har en juste båge.
Här kommer mingves anekdot.
I fredags(förra) så var jag på AW, träffa en tjejkompis granne och kompis. Hon e supersöt så jag limma lite och hon verka intresserad. Så jag följde henne till porten när hon gick hem och passa då på att fråga om hon skulle med och ta en fika dan efter, visst det ville hon. Vi går och fikar på lördagen, och hon e inte lika närgående som dan innan, ok tänker jag. Hon vill väl ta det lungt så jag tar det soft och håller henne bara lätt över ryggen nån gng ibland. Sedan så går dan och fikan e över. Dagen efter skickar jag nått mess o får svar, tänker nu ska ja ta det kallt och vänta några dar med att höra av mig. Visst, möter henne på gymmet på måndagen och hon frågar om vi ska fika, så det gör vi. Trevligt men ingen action. Så mingves tänker, nu hör jag av mig först på torsdagen, så jag ringer henne. Snackar lite strunt och frågar sedan "har du lust att hitta på något i helgen eller i början av nästa vecka?" Får då svaret "fredag och lördag e jag upptagen, sedan vet jag inte men jag har mycket för mig nu... "
Jag bara "jag fattar, hör av dig när du har tid"

Så idag när jag var ute och burna på hojen, vem ser jag då...jo hon. Och hon vet att jag har hoj. Kör bara kallt förbi utan att vika eller något.
Sedan visiterar jag min syrra och på hemvägen möter jag henne igen...hon går förbi näsan på mig. Tittar på mig, mingves rör inte en min, bara totalignorerar människan :hihi
Så där sitter jag på min coola 660, bakom mina solglas och bara fetdizzar henne. Det kändes så bra att framhjulet råkade lätta lite.... :tungan Dock inte där hon såg...

/M

Mingves skrev:
Idag kändes det sååå gött att man har en juste båge.
Här kommer mingves anekdot.
I fredags(förra) så var jag på AW, träffa en tjejkompis granne och kompis. Hon e supersöt så jag limma lite och hon verka intresserad. Så jag följde henne till porten när hon gick hem och passa då på att fråga om hon skulle med och ta en fika dan efter, visst det ville hon. Vi går och fikar på lördagen, och hon e inte lika närgående som dan innan, ok tänker jag. Hon vill väl ta det lungt så jag tar det soft och håller henne bara lätt över ryggen nån gng ibland. Sedan så går dan och fikan e över. Dagen efter skickar jag nått mess o får svar, tänker nu ska ja ta det kallt och vänta några dar med att höra av mig. Visst, möter henne på gymmet på måndagen och hon frågar om vi ska fika, så det gör vi. Trevligt men ingen action. Så mingves tänker, nu hör jag av mig först på torsdagen, så jag ringer henne. Snackar lite strunt och frågar sedan "har du lust att hitta på något i helgen eller i början av nästa vecka?" Får då svaret "fredag och lördag e jag upptagen, sedan vet jag inte men jag har mycket för mig nu... "
Jag bara "jag fattar, hör av dig när du har tid"

Så idag när jag var ute och burna på hojen, vem ser jag då...jo hon. Och hon vet att jag har hoj. Kör bara kallt förbi utan att vika eller något.
Sedan visiterar jag min syrra och på hemvägen möter jag henne igen...hon går förbi näsan på mig. Tittar på mig, mingves rör inte en min, bara totalignorerar människan :hihi
Så där sitter jag på min coola 660, bakom mina solglas och bara fetdizzar henne. Det kändes så bra att framhjulet råkade lätta lite.... :tungan Dock inte där hon såg...

/M

:D :3freak :yoparty

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg