Datetråden

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Eftersom jag fattat att det e så många som e singlar här på SH så måste något göras åt saken!
Det e alltid kul att höra vad alla andra har för approach :D
Är du killen som spelar obrörd och som kör tredagarsregeln, eller är du mer direkt på?

Last edited:
Lilla_Tingeling skrev:
Håller med dig. Hur man än försöker så går det bara åt helvete till slut...
Lika bra att lägga ner och bli nunna. :3freak :brinnerup

// Lena

Jag vill inte vara otrevlig men jag får inte prata med dig för min psykolog!

Mingves skrev:
Eftersom jag fattat att det e så många som e singlar här på SH så måste något göras åt saken!
Det e alltid kul att höra vad alla andra har för approach :D
Är du killen som spelar obrörd och som kör tredagarsregeln, eller är du mer direkt på?

Spela intrikata spel och dölja sig själv e viktigt! Hur skulle det annars se ut här i världen.
Ädit: Dra ur hastighetsmätaren, tjör med cykeldator och mörka så mycket du kan komma på. Viktiga är vad man själv har att vinna.

Last edited:
Ulf W skrev:
Precis! Vem orkar ens bry sig längre...

Sååååå patetiskt alltså :huvet Har man den inställningen så får man sitta själv.... Vi tjejer kan nosa oss till tråkmånsar som inte "orkar längre", på lååångt håll. Och tur är väl det, för vem vill lyssna på en gnällis.....

Och varför denna negativa syn egentligen....... :va

Dejting är en sport.

Ketting är en livsstil
03062005150243_ketting.gif

som svullo säger: Jag är för fet för ett fuck. Så det där med damer har man lagt ner för länge sen. Jag är min egen man.

Maximilia skrev:
Sååååå patetiskt alltså :huvet Har man den inställningen så får man sitta själv.... Vi tjejer kan nosa oss till tråkmånsar som inte "orkar längre", på lååångt håll. Och tur är väl det, för vem vill lyssna på en gnällis.....

Jo, för att många tjejer tror att dom kan "nosa sig till tråkmånsar på långt håll". :brinnerup

Maximilia skrev:

:tummenupp
ja vill inte heller lyssna på en gnällis.. därför gnäller jag inte. :)

angående trådens grundfråga, så är det väl ganska olika, det är ju olika från :tuttar till :tuttar så man ska inte ha något speciellt system, utan man gör det som känns bäst helt enkelt. :fyllisar

Maximilia skrev:

Du har inte en aning om jag är en tråkmåns eller inte, och inte lär du få veta det heller. Så oroa dig inte för att du ska behöva höra nåt gnäll från mig. :D

Ulf W skrev:
Du har inte en aning om jag är en tråkmåns eller inte, och inte lär du få veta det heller. Så oroa dig inte för att du ska behöva höra nåt gnäll från mig. :D

Och du tror ju att jag är en kille.... :va :va :va :7peta :7peta

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...