Till en ny hemsida som man kan tjäna enorma pengar på. Det finns stor potential.
Och ni får den alldelles gratis..
Starta en dejtingsajt för racing/mc/bil-intresserade människor som vill träffa likasinnade.
Har fått för mig att över hälften av SH-medlemmarna skulle gå med.
Medlemspris på en hundring per år. Med säkerligen över 10000 medlemmar så blir det ju en mille bara där. Och sedan tillkommer alla reklamintäkter..
Alternativt så kan man ha en ännu lägre medlemsavgift på 50kr = 500papp..
Förslag på namn:
www.loveonwheels.com
www.kärlekpåhjul.com
www.fistmybike.com
www.racingloverdejters.com
www.hitmehard.com
www.oljadig.com
Do it! Fast jag hade uppskattat om jag fick en ny hoj när du blivit rik på min affärsidé
//Rash - som har många fler idéer att erbjuda. Till exempel en porrstånd. Man reser runt på marknader och säljer porr. "Porr porr porr var det här". "Extrapris på porr bara idag, kom kom kom och köp"... Så utökar man verksamheten och blir Sveriges svar på Hugh Hefner.. Så kan Bingo Rimér ta sig i röven
Edit: Neeej... loveonwheels.com fanns ju
Fan också..
Och ni får den alldelles gratis..
Starta en dejtingsajt för racing/mc/bil-intresserade människor som vill träffa likasinnade.
Har fått för mig att över hälften av SH-medlemmarna skulle gå med.
Medlemspris på en hundring per år. Med säkerligen över 10000 medlemmar så blir det ju en mille bara där. Och sedan tillkommer alla reklamintäkter..
Alternativt så kan man ha en ännu lägre medlemsavgift på 50kr = 500papp..
Förslag på namn:
www.loveonwheels.com
www.kärlekpåhjul.com
www.fistmybike.com
www.racingloverdejters.com
www.hitmehard.com
www.oljadig.com
Do it! Fast jag hade uppskattat om jag fick en ny hoj när du blivit rik på min affärsidé
//Rash - som har många fler idéer att erbjuda. Till exempel en porrstånd. Man reser runt på marknader och säljer porr. "Porr porr porr var det här". "Extrapris på porr bara idag, kom kom kom och köp"... Så utökar man verksamheten och blir Sveriges svar på Hugh Hefner.. Så kan Bingo Rimér ta sig i röven
Edit: Neeej... loveonwheels.com fanns ju
Fan också..