Datanörd? Då har jag en affärsidé till dig..

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Till en ny hemsida som man kan tjäna enorma pengar på. Det finns stor potential.
Och ni får den alldelles gratis..

Starta en dejtingsajt för racing/mc/bil-intresserade människor som vill träffa likasinnade.
Har fått för mig att över hälften av SH-medlemmarna skulle gå med.
Medlemspris på en hundring per år. Med säkerligen över 10000 medlemmar så blir det ju en mille bara där. Och sedan tillkommer alla reklamintäkter..
Alternativt så kan man ha en ännu lägre medlemsavgift på 50kr = 500papp..

Förslag på namn:

www.loveonwheels.com
www.kärlekpåhjul.com
www.fistmybike.com
www.racingloverdejters.com
www.hitmehard.com
www.oljadig.com

Do it! Fast jag hade uppskattat om jag fick en ny hoj när du blivit rik på min affärsidé:tummenupp

//Rash - som har många fler idéer att erbjuda. Till exempel en porrstånd. Man reser runt på marknader och säljer porr. "Porr porr porr var det här". "Extrapris på porr bara idag, kom kom kom och köp"... Så utökar man verksamheten och blir Sveriges svar på Hugh Hefner.. Så kan Bingo Rimér ta sig i röven;)

Edit: Neeej... loveonwheels.com fanns ju:jisses Fan också..

OM du gör en fort, så lovar jag att bli din första kund. :tummenupp

Men frågan är om man verkligen kan få ihopa 10 000 medlemmar som vill hitta varandra, och hur jämnt fördelat det blir mellan könen, för här är det ju inge vidare bra odds för killar. Däremot för en tjej så är ju det rena guldgruvan i jakten på en ny romans.

varför hyr du inte en dotanörd för 200kr i timman svart. och sen äger konceptet och bli miljonär själv.. Inte svårt alls..

Bus-Bo skrev:
2577916 OM du gör en fort, så lovar jag att bli din första kund. :tummenupp

Men frågan är om man verkligen kan få ihopa 10 000 medlemmar som vill hitta varandra, och hur jämnt fördelat det blir mellan könen, för här är det ju inge vidare bra odds för killar. Däremot för en tjej så är ju det rena guldgruvan i jakten på en ny romans.

Finns säkert en massa flickor där ute som söker coola, fräna, rika (nåja) killar som kör hoj:D

Brandstr: Det är mycket man borde göra som man aldrig gör:rolleyes:;)

Det kan nog funka, det finns sajter för folk som gillar sex och vill träffa nya, folk som gillar folk av samma kön och vill träffa nya, folk som gillar damskor och vill träffa nya ja listan kan göras lång, men jag har aldrig sett en sådan här.

MEN jag lyckades bara få G feteminus i webdesign så det är inte min grej att lösa känner jag. Dock så är jag i behov av ett sådant här projekt. Du får byggat Rash min lojale snabeldragare.

Rash skrev:
2577822
//Rash - som har många fler idéer att erbjuda. Till exempel en porrstånd. Man reser runt på marknader och säljer porr. "Porr porr porr var det här". "Extrapris på porr bara idag, kom kom kom och köp"... Så utökar man verksamheten och blir Sveriges svar på Hugh Hefner.. Så kan Bingo Rimér ta sig i röven;)

Det där låter som ett mellanting mellan Bingo och Bert Karlsson.
Och av två goda ting kan bara gott uppstå!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg