Databaser error

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

På sistone har jag fått database error lite då och då, nog oftast bara när jag byter sida, inte när jag postar något. Är det bara jag, eller har databasen börjat bli ledsen igen? :( Oftast så är det bara att trycka F5 så lirar allt igen dock.

Samma här...händer när man uppdaterar ofta men bara på förstasidan/startsidan av någon anledning :va

Här med. Och sen funkar det inte att trycka på sporthojsloggan för att komma till startsidan i Firefox.

Aldrig haft problem innan men igår fick jag "out of memory" följt av massa siffror.

sleven skrev:
Och sen funkar det inte att trycka på sporthojsloggan för att komma till startsidan i Firefox

Det har funkat förut med både, chrome, FF, IE. Men när det blev en ny header (10års jubileum) så slutade det fungera :va Iaf för mig med chrome.

Stör du dig på det så lägg in en länk till startsidan i "bokmärkesfältet" :)

suplx.jpg

Edit:
Lustigt, 3min efter att jag skrev här så fick jag "Database error"
hmmmh.jpg

Edit2: Out of memory (Needed 5236768 bytes)

Last edited:
Ledsen för dåligt med svar! Detta är helt klart något som kräver optimering. Det här uppstår troligen för att flera samtidigt gör tunga sökningar mot databasen (antingen med vilje eller inte) och det är svårt att exakt justera för sådana här händelser.

Ska försöka kika på det och öka minnestilldelningen en aning.

Back