databas för tex filmer?

Fixx

Hundförare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
hoj?
Tänkte lägga in mina filmer i ett register efter nr så att det blir lättare att hitta filmerna...

Excel kan man ju alltid köra i.. men finns det andra program som är bättre och lättare att jobba med????

Jag tror faktist excel blir de allra lättaste o ha det i?

Fixx skrev:
Tänkte lägga in mina filmer i ett register efter nr så att det blir lättare att hitta filmerna...

Excel kan man ju alltid köra i.. men finns det andra program som är bättre och lättare att jobba med????

Vill du ha dina filmer på nätet så funkar www.origons.com väldans bra.

jo.. Men vill ha några fler funktioner mm som blir bökigt att ha i excel typ sortera mellan utlånade/senastinförda/bokstavsordning..

Hade varit smidigt om den tex själv hade kunnat gå ut på nätet efter man skrivit i en titel för att fixa genre mm..

Fixx skrev:
jo.. Men vill ha några fler funktioner mm som blir bökigt att ha i excel typ sortera mellan utlånade/senastinförda/bokstavsordning..

Hade varit smidigt om den tex själv hade kunnat gå ut på nätet efter man skrivit i en titel för att fixa genre mm..

Access då?

De sorteringar du nämner går väl att göra enkelt i Excel.. Använd "autofilterfunktionen"..
Se bara till att ha en kolumn för varje typ av upgift. En med utlånad datum, en med tillbakadatum, en med titel osv.. bör ju klara det mesta!

Fixx skrev:

Skicka ett PM till mmm. Han har nåt sånt.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back