Darwin, Gud och Dumhet...

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Många dumma saker görs av oss människor.
Kan vi lära av andras misstag? Jag tror och hoppas på det!
Darwin awards;
"The Darwin Awards salute the improvement of the human genome by honoring those who accidentally kill themselves in really stupid ways. Of necessity, this honor is generally bestowed posthumously". :D
http://www.darwinawards.com/

Vem/vilka kommer att hamna här mer? Förslag? Gärna med en motivering.
Jag tror på Runar.
(Hur fanken kommer man på idén att racka ner på en religion där självmordsbomberi och kidnappningar/avrättningar utförs av en liten, bisarr och vilseledd hop extremister som inte bryr sig om andra människors liv???)
:huvet :huvet :huvet :kocko :kocko :kocko :arsele
Motivering: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,633287,00.html

Runar kändes ju som en het kandidat redan innan han uttalade sig om Muhammed och islam.

-edit- ditt inlägg var iaf lagom politiskt korrekt.... :rolleyes:

Darwinawards har legat i favoriter läänge :D Kolla även in mythbusters (stavning?) på discovery channel, de testar ofta grejer från den sidan.

Coola Ola skrev:
Runar kändes ju som en het kandidat redan innan han uttalade sig om Muhammed och islam.

-edit- ditt inlägg var iaf lagom politiskt korrekt.... :rolleyes:
Hehe, det va väl ingen nyhet... Han är ju en riktig "hjulet snurrar men hamstern är död"-kille :hihi

Ps. Stackars C. och A som måste dra utomlands pågrund av hans korkade dumhet till ego. Ds

Ps2. Va bara tvungen att skriva det.Ds2

akademisk fråga:
Kan "hjulet snurrar men hamstern är död" jämställas med "Det lyser i fönstren men ingen är hemma?" :va
För isåfall fattar jag!
/H

hassethehen skrev:
akademisk fråga:
Kan "hjulet snurrar men hamstern är död" jämställas med "Det lyser i fönstren men ingen är hemma?" :va
För isåfall fattar jag!
/H

Ja, det kan jämställas. Precis som "Hon har inte riktigt alla kameler i kanoten" :tungan

Back