Darra av skräck inför ERF på Anderstorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Precis som valmers tippade så visade sig att skrotbajken led av electrical problems, det va en kontakt till likriktarbryggan som glappade så att den till slut brann upp, vi rev hela kabelstammen innan vi hittade felet.

Nu laddar hojen igen och moroten drar klockrent upp till 14K, i morrn ska det på ett nytt kåpglas och sen ska det outlawköras lite på den skånska landsbygden.

I vanlig ordning ska vi slakta Team Kass Trål Hynda, Evil No Racing, Firebike och alla andra amatörer, be afraid....

Bifogat

• testing hoj.jpg
    testing hoj.jpg
    51.9 KB · Visningar: 235
Last edited:
Vi väntar på det officiella pressmeddelandet. Din ryktesspridning är det ingen som tar på allvar längre, Micke.

McB skrev:
Vi väntar på det officiella pressmeddelandet. Din ryktesspridning är det ingen som tar på allvar längre, Micke.
Boxer lämmnar V.O denna tävling så vi tar in en annan stjärnförare med hästfysik och väldigt liten hjärna.

Vi kör tills soppalampan lyser med vår Paris-Dakar monterade supertank.

Falken är lite halvjobbig att köra låååånga pass på men Anderstorp består ju mest av rakor enligt säker källa (V-Gurra).

Webspy skrev:
nej, nej - tror det e minst svängar förmycket på den banan....

om jag hade varit med på falken hade jag lagt stadiga 59:or.... så jag kanske kan köpa mig en plats i teamet !
Bah stadiga 59:or... du är ju kass på riktigt.

:pannkyss

Webspy skrev:
hade nog pressat in en o annan 56a.... dvs snabbare än dig....
Jag körde några 55:or, men orkar du ett körpass på timme och tjugotre minuter????

:hihi

/Duracellkaninen

GSXR1100R skrev:
Jag körde några 55:or, men orkar du ett körpass på timme och tjugotre minuter????

:hihi

/Duracellkaninen

55:or är väl ungefär så fort som vi körde efter säkerhets bilen på R600/1000 racet och då blev man ju inte trött :hihi

Magnus skrev:
55:or är väl ungefär så fort som vi körde efter säkerhets bilen på R600/1000 racet och då blev man ju inte trött :hihi
Nu va det ju så här att våran skrotbajk bara varvade 9K under hela racet pga elfel som gjorde att sprutet inte funkade, men fortsätt att skrävla du :arsele

GSXR1100R skrev:
Nu va det ju så här att våran skrotbajk bara varvade 9K under hela racet pga elfel som gjorde att sprutet inte funkade, men fortsätt att skrävla du :arsele
Gick den inte som den skulle på kvalet i heller??? :rofl :rofl :pannkyss

Zmurfen skrev:
Gick den inte som den skulle på kvalet i heller??? :rofl :rofl :pannkyss
Nej och det ska ni va glada åt, annars hade vi slaktat er där oxo, vi ses på Anderstorp Zmurfjävel.

:pannkyss

GSXR1100R skrev:
Precis som valmers tippade så visade sig att skrotbajken led av electrical problems, det va en kontakt till likriktarbryggan som glappade så att den till slut brann upp, vi rev hela kabelstammen innan vi hittade felet.

Det var en semi-bluff som gick hem m a o, för att prata i pokertermer.

Back