Dark angel är slut

hållundan skrev:
ska man småglo är det OZ som gäller... Mycket gay, våld, bråk och trevligheter....

Oz är FÖRJÄVLA bra faktiskt. Det går tyvärr ett snäpp för sent för att det ska hålla att man glor varje dag. Hade gärna sett sändning 23-00 eller ngt istället.

Oz och Scrubs är nog klara favoriter just nu. Förutom Dark Angel och Alias. Jennifer Garner är.. mumma.
 
sanning. Det är så jävla sent varje dag. Men jag är ledig imorrn så det blir att se hela idag =)
 
Bildning och kultur!

Alex.J skrev:
Ikväll var det sista avsnittet av Dark angel en rätt bra serie tyckte jag.

Någon mer som följde den ?

Om man nu som jag väljer att enbart satsa på linjen bildning och kultur, vad gäller TV-program, då finns det bara två alternativ - Vetenskapens Värld och Dark Angel. I och med att serien med D A nu är slut så är det inte bara ängeln som är mörk o svart utan hela kuturlivet slocknar o blir svart. Å andra sidan blir man ju lätt frustrerad över att det verkar som om det saknades kondomer i D A:s framtidvärld. Max o Logan fick ju aldrig till det!

ps finns det en D A-långfilm?

:rolleyes:
 
Gråter floder! Kära Dark Angel, varför försvann du ur mitt liv? :(
 

Bifogat

  • alba2.JPG
    alba2.JPG
    65.4 KB · Visningar: 66
Conrad skrev:
Hur slutade serien? Försvann all korruption och orättvisa,eller? :lite-sådär-halft-allvarlig-smiley:

Inte direkt.
Det var ett "to-be-continued-slut" fast utan continue.
Tror att dom nog planerade en säsong till.
Vet nån om det finns en bok som serien är baserad på?
 
jag såg också sista avsnittet kass/tråkigt slut. Verkar som om fantasin runnit ifrån manusförfattarna.

Kollde bara in hojen som dark angel kör.

Undrar om det var en stunttjej som körde på bakhjulet i det här pricis i början på avsnittet???? eller vad det en kille hmmm :va
 
Det finns ju tre sesånger av Dark Angel. Skall de inte visa den sissta på fyran eller? Någon som vet?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top