Darius doing it...

sandstream skrev:

Duger... :mad: här får du för o snacka skit om darius :fatta!

He he he... nä men allvarligt!!! Han har faktiskt blivit grymt bra det senaste året :tummenupp

Han e duktig, säker o framför allt så får han det o se såååå enkelt ut!!!

.../Yoshi

glöm inte bort att årets vm inte är klart!! det avgörs i england i oktober!!

pfeiffer var bara nåra poäng före humbert ribeiro från portugal så det blir nog spännande i england!! hi hi hi o jag ska dit!!

Hur e stunthojarna byggda...de måste ha tagit bort några kilo och drevat upp den därbak men hurih.....e kan man göra så med en motorcykel????

Hmm träning ger färdighet men det känns som man skulle blivit ruinerad och tagit 10 år innan man skulle kunna hålla på sådär. Skulle vart kul att testa....

mamartin skrev:
Hur e stunthojarna byggda...de måste ha tagit bort några kilo och drevat upp den därbak men hurih.....e kan man göra så med en motorcykel????

Hmm träning ger färdighet men det känns som man skulle blivit ruinerad och tagit 10 år innan man skulle kunna hålla på sådär. Skulle vart kul att testa....

Från medioker till det han e idag tog det 3år!!!!

O det senaste året har han blivit GRYMT bra!!!

.../Yoshi *Darius fan*

Den mannen har varit min idol! Den mannen ÄR min idol! Den mannen förblir min idol!

Pfeiffer och Darius rockar så *censur* fett! :Rockbanan

Frågan är om dom e likadana som humlorna, alltså fattar inte att man inte ska kunna göra så där. Helt klart jäkligt grymt. Ser ju ut som de är ute o leker med nån liten minicross inte nån stor sporthoj. :yoparty :Bugar :Bugar :Bugar

Swedie skrev:
Jag har pratat med Darius! Deru ;) Stuntade "mot" honom vid en stunttävling i Cali. hehe. Lönlöst.. :p

Du e tankeläsare ju :7peta Jag tänkte precis fråga dig om du har träffat honom!!!

Han e min gud, mitt allt helt enkelt min idol...

FAN nu e jag avundsjuk på dig Swedie :Bugar

.../Yoshi

visst är han kung det kan man inte ta ifrån honom men varför speeda upp filmen är han en wanna be Pfeiffer kanske?!

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard