Pizzabagarn
Guest
Såg han inte 70-skylten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:2550539
Du hade lätt kört fortare så föreställ dig själv skrivandes ett SMS medan du kör Boge så slipper du se filmen![]()
Pawwe skrev:2550730vad höll du när du passerade Stallet? 180? 190?
Rocky skrev:2550525Detsamma gäller för en fyraminutersrepa framförd av dig.
EBS skrev:Vem är du egentligen?
EBS skrev:Känner jag dig?
smilee skrev:2550819Jag är pro bus, men 160-170 förbi ridskolan är fan inte ok. Jag har både fru och barn som korsar vägen till häst där.
Fan vad arg jag blir...
Triggerhappy skrev:2550537Nedladdningen funkar ju inte....pyspunka på nån ledning...
Skönt att någon äntligen tar bladet från munnensmilee skrev:2550819Jag är pro bus, men 160-170 förbi ridskolan är fan inte ok. Jag har både fru och barn som korsar vägen till häst där.
Fan vad arg jag blir...
*DanTheMan* skrev:2550952Uppgiften var att vinka ifall han såg folk eller hästar i närheten av vägen så
att jag kunde dra ner på tempot till åtminstone 50 ifall det skulle behövas.
Inget försök att bortförklara nåt utan bara ett litet trevande försök att öka säkerheten.
Mattias skrev:2550974Jag undrar en annan grej. Din signatur, betyder det "min ost är din ost"?
Syftar det i så fall på nån sorts buksvågergrej?
Edit: Ajustde, jag tycker att din körning suger. Plus att din hoj verkar jätteskrotig. Vägen är inget vidare, heller.
Allvarligt så tycker jag att dina spårval, växelval mm suger kraftigt. Kan det verkligen vara kul att syssla med så ryckig och oharmonisk körning ?*DanTheMan* skrev:2550952Uppgiften var att vinka ifall han såg folk eller hästar i närheten av vägen så
att jag kunde dra ner på tempot till åtminstone 50 ifall det skulle behövas.
Inget försök att bortförklara nåt utan bara ett litet trevande försök att öka säkerheten.
RedBaron skrev:2551140Allvarligt så tycker jag att dina spårval, växelval mm suger kraftigt. Kan det verkligen vara kul att syssla med så ryckig och oharmonisk körning ?
Då vill jag se dig göra en film där det går snabbare, eller från någon annan som tkr likadant.VR-8 skrev:2550987För att vara nästan lika mycket på vänster som höger sida stundtals tyckte jag inte det så speciellt fort......
/J
*DanTheMan* skrev:2550759
Nåt sånt ,ja
gixxermf skrev:2551159...spårvalen däremot antar jag är för att risken finns att han möter något fodon i en skymd kurva...
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|