DanTheMan BoMBAR Bogesundsvägen i helhet *film*

RoLLER skrev:
2548585 Det vore soft att styra upp nåt Mr.E. Det e få som hänger på när vi (Mattias, jag, DTM & Fredde) throttlar, jag tror att du kan va en av dom. Skicka ett PM om du har lust.

Klart vi ska ta en tur, Tror vi pratat om de tidigare nån gång.. Klart vi e på så fort sommaren kommer tibax..MR.H

Hoho, nu trodde ni jag skulle skriva något moralkärringaktigt här men nerå. Ni vet ju redan vad jag tycker, så äckligt mycket dubbelmoral ändå.

Filmen funkar inte ju.

RoLLER skrev:
2548585 Det vore soft att styra upp nåt Mr.E. Det e få som hänger på när vi (Mattias, jag, DTM & Fredde) throttlar, jag tror att du kan va en av dom. Skicka ett PM om du har lust.

Jo de ska vi absolut göra, ja VET att ni kör väldigt bra eftersom ja sett era filmer bland annat.

Åker numera busaturbo så att ja får göra allt va kan för att hänga me när de e krokigt iallafall här hemma i roslagen,söder om stan lär ja vara chanslös hittar ej så bra där, men de bara o ligga på. :tummenupp :yoparty

Bikerbitch skrev:
2548649 Hoho, nu trodde ni jag skulle skriva något moralkärringaktigt här men nerå. Ni vet ju redan vad jag tycker, så äckligt mycket dubbelmoral ändå.

Filmen funkar inte ju.

Jag tror du innerst inne tycker dom här filmerna e hur grymma som helst de e bara o erkänna!:tungan :tungan

Last edited:
trille skrev:
2548539 nähe??
Menar du att det är som bil och båt alltså?
vad är den stora skilldnaden förutom avåkningszonerna?

Nej de har du i uförsej rätt i, men de ja menar o tror e att på banan kan man kocentrera sig på KÖRNINGEN o inget annat,på gatan e de så väldigt mycke andra faktorer som spelar in på hur fort man kan köra.
Man kan aldrig pressa materialet lika hårt på allmän väg som man kan på Bana.

Bara för att man åker fort på bana så betyder det inte att men e snabbast på gatan.

Ps om dom inte har byggt om sviestad så e nog 57 sek rätt ok tid eftersom Victor Zubers träningstider låg på låga 53or

sandstream skrev:
2548505 SH, dubbelmoralens högborg.
I ena tråden diskuteras vad man kan göra för att minska MC-döden.
I nästa tråd ska killar hetsa varandra till att köra en sträcka så fort som möjligt.

Sluta att ta tid på allmän väg och ha kul istället :tummenupp

Jag är inte överens med dig i allt.... men detta kan jag lugnt skriva under på..... :mattias :fakta

*DanTheMan* skrev:
2548455 Körde på 57sek med en 748 SP men det var 10 år sen jag körde där sist.

Fan... har du också blivit gammal...?

Last edited:
RoLLER skrev:
2547857 Eftersom jag är en demokratisk man och dom allra flesta ville se DanTheMan köra Bogesundsvägen så slänger jag upp den rullen. Dom som har röstat nej kommer ju ändå inte att tanka den.

Kan ni identifiera "De 3 krüma männen" i början av filmen vinner ni nåt!

Jag va uttråkad ikväll och rendrerade på 10 minuter nu så vänta er inget fancy.

Whoomp! Here's it's it!

Funkar ju inte :mad:

RoLLER skrev:

Mattias och Danne har tom varit med på lite gruppkörningar, Fredde också tror jag, jag har iaf blivit jävligt stekt ett par gånger av Danne och Fredde.
Men hur mycket har du själv throttlat i år? :D

MR.E skrev:
2548708
Jag tror du innerst inne tycker dom här filmerna e hur grymma som helst de e bara o erkänna!:tungan :tungan

Visst är de duktiga på att köra fort. Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar. Det grymmast är Rollers redigering av filmerna :pannkyss

Fürstenhoff skrev:
2548832 Så fort alla bebisar, töntar & ensamma människor i mörka garderober får chansen så skriker dom ut ordet DUBBELMORAL vilket är enkom patetiskt & pinsamt!! :arsele

Enklast torde det vara att låta bli att involvera sig i trådar som inte passar en själv och ens egna värderingar mm men det kanske är svårt då SH kanske skulle bli trevligt igen!! ;)

/Fürstenhoff.

Ungefär som att du rockar röv av alla som kör motorcykel och sen pratar om trafiksäkerheten? :kiss

Bikerbitch skrev:
2548826 Visst är de duktiga på att köra fort. Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar. Det grymmast är Rollers redigering av filmerna :pannkyss

De viktigaste e att de e mycke humor o de e Roller BRA på:D :D

Bikerbitch skrev:
Men känns ironiskt med tanke på att folk skriver i alla RIP trådar för att sen hylla människor som kör fort på allmänna vägar.

kan man inte tycka det är synd att någon dör OCH att det är roligt att köra fort?, sorry men jag ser inte alls din koppling...

om det är din definition av dubbelmoral så tycker jag du ska ta en titt i ordlistan, eller fråga furstenhoff ;)

Någon som har den, Sporthoj.years2.com står och tuffar på ca 10% belastning. Upp med den. :D

Xfaders FTP e nere. Jag ringde och frågade varför, men han låg på ***** och kunde inte snacka nu.

Kan John spegla om jag skickar?

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka