Danstävling!

Annars var det väl videon till Take Me Away där det var några bakgrundsdansare som hade svarta integralhjälmar på sig?

Det är några tjejer här från forumet som kör hoj i den videon. När det är några som dansar med hjälmar så är det bandet själva. Finns en tråd om den videon, Liwa1 och två till är det som är med. :)

Det är några tjejer här från forumet som kör hoj i den videon. När det är några som dansar med hjälmar så är det bandet själva. Finns en tråd om den videon, Liwa1 och två till är det som är med. :)

Då kan ni tjejer göra det igen:yoparty

Tycker den här tävlingen känns för mansdominerad just nu, fram med lite kvinnliga bidrag:tungan

Jag har en på datorn hemma tror jag.... ska ladda upp ikväll när jag kommer hem!!

håll i hatten!!!

ja fi fan.. bara små moppepojkar som postat hittills, o här kommer min :D..

http://www.youtube.com/watch?v=RR4kvTHqsWQ

Ja har inte samma erfarenhet av att klippa ihop såna här dansvideos som ni småttingar så ni får ursäkta mitt livs första försök :P..

ljussättningen va rätt superkass så fick dra upp brightness o allt massor..

Hahaha. Blir nog stripp show av det hela tillslut :D Bra bidrag!

PS Mitt bidrag var också min första film sådeså!:rullandeu

AndreasNo och NiklasL: Båda era andra filmer rockar! Hahahaha!

Är det någon typ av krav att filmen ska vara inspelad i ens föräldrars medelklassvilla på landsbygden, eller är det en naturlig konsekvens av att man måste vara i 12 till 15-års åldern och boendes på landet för att uppskatta den här typen av aktiviteter?

fy fan

Är det någon typ av krav att filmen ska vara inspelad i ens föräldrars medelklassvilla på landsbygden, eller är det en naturlig konsekvens av att man måste vara i 12 till 15-års åldern och boendes på landet för att uppskatta den här typen av aktiviteter?

fy fan

Tråkmåns! :fakta

fy fan

Är man 18 och bor i "ens föräldrars medelklassvilla på landsbygden" så är det ganska svårt att spela in filmen någon annan stans.

Du skulle förståss göra en film i ett fett lyxhus med massa brudar och feta halsband runt halsen.. eller just det, du är ju kanske för "mogen" för sånt här:rolleyes:

Sluta lipa och låt oss som tycker detta är kul hållas:pannkyss

Last edited:
Back