Dansmatta

Gallianoman

DÖD åt alla hojtjyvar!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nada
Har en idé om att köpa en dansmatta till 12-åringen som bor där jag bor. Tänkte koppla den till pc.n och köra stepmania... Nu är jag på jakt efter en adapter så jag kan koppla playstation-mattan till pc.n via USB..

Har hittat på ett par ställen på nätet, men hade föredragit att fixa det här i Göteborg... Vet någon var man kan köpa en så´n adapter?

Andra tips?

Clas Ohlson har haft tidigare. Men jag är osäker på om de har nu.

Gallianoman skrev:
2661367 Nej, det verkar tyvärr inte så... kollade iof sig bara på deras hemsida... det kanske skiljer sig på utbud? Får gå förbi på vägen hem...

Fler tips?

Någon?

Du skall ha svart bälte i inverterad logik alternativt vara kvinna för att kunna söka dig fram till en sådan sak på Clas i sjöns sida. En dansmatta kan lika väl ligga under datortillbehör som hushållsmateriel eller mutterdragare.

Jag skulle åka förbi dem eller ringa..

Biturbo skrev:
2661384 Du skall ha svart bälte i inverterad logik alternativt vara kvinna för att kunna söka dig fram till en sådan sak på Clas i sjöns sida. En dansmatta kan lika väl ligga under datortillbehör som hushållsmateriel eller mutterdragare.

Jag skulle åka förbi dem eller ringa..
Det är inte dansmattan han söker. Det är en liten grej som gör att man kan koppla en handkontroll (eller dansmatta) avsedd för Play Station till en USB-port på sin dator.

En sån: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=psx311

Edit:
Kjell & Company har också, men jag är osäker på om de har någon butik i närheten av dig. http://www.kjell.com/content/templa...px?item=31253&path=13335000,13339687,13339823

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...