Danskurser i STHLM?

Jaaaaaaaaa :hoppa

Edit: Jag är jätteduktig på att dansa och har redan lärt mej grunderna i vals, bugg och foxtrot när jag gick i skolan back in the old days... :wiggle
Edit2: Nu har du skrivit det öppet i tråden inför alla, så nu finns ingen återvändo!! :D
Edit3: Jag hoppas du verkligen vågar ta kommando och visa vem som beatämmer, för på dansgolvet är det faktiskt mannen SKA bestämma och leda, så mesar undanbedes :fakta

Tjitt... :gnissla

Vad har jag nu gett mig in på....?
Jaja, blir säkert skoj :tummenupp
Jag går alltid omkring commando, men det var kanske inte det du tänkte på :confused:
Kollar lite datum å platser så får vi styra upp det där :tummenupp

Du får inte skratta åt mig :mad:

När jag var 19 blev jag medlurad (:rolleyes:) till en gammaldanskurs. Det tog en vecka sen blev jag medlem och det höll i sig i ca 7 år. Dansade gammalt 1-2 gåmger i veckan.

Ångrar det inte en sekund, skitkul.

http://www.salsaakademien.se/index.asp

De hette något annat när jag gick där en kurs steg 1 i salsa. Men kunniga och trevliga lärare hade de och en bra mix med både tjejer och killar. Har faktiskt funderat på att gå om kursen själv.

Håller till vid Zinkensdam och rekommenderas varmt!

Det där var jag inne på ett tag också. Skyller på farsan som borde insett att en danskunnig son drar hem brudar i klasor.

Det var kanske det han insåg iofs och förstod att han var fast med sin kärring och skulle få uthärda bittert medan sonen levde livet bland bröst & dansrumpor.

Jävla gubbe till egoist :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...