Danska Mästerskapet?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Är det någon mer än jag som skall köra i DM på Knutstorp, 22-24 April?
Gick som tur var att lösa engångslicens, wee! :banana

Rookie II är klassen jag skall köra, alltså en salig blandning hojar från 600 till 1000 cc! :skrämd
Får se vad man kan prestera efter att ha hunnit köra ett träningspass med nya hojen... :hihi

McFille skrev:
Är det någon mer än jag som skall köra i DM på Knutstorp, 22-24 April?
Gick som tur var att lösa engångslicens, wee! :banana

Rookie II är klassen jag skall köra, alltså en salig blandning hojar från 600 till 1000 cc! :skrämd
Får se vad man kan prestera efter att ha hunnit köra ett träningspass med nya hojen... :hihi

Lycka till 85 st har tagit ut nummer i den klassen :gnissla

57 verkar anmälda till Rookie II.

moto-gg skrev:
Eller tanka bilen och åk till falkenberg :tummenupp

Nej nej. Det är Knudan som gäller! :yoparty

Mmm, 57 anmälda. Får väl räkna med några som inte kommer av diverse anledningar, men en 40-50 st till start är realistiskt... :gnissla
Hur många får starta max på Knutstorp egentligen? :eek:

McFille skrev:
Nej nej. Det är Knudan som gäller! :yoparty

Mmm, 57 anmälda. Får väl räkna med några som inte kommer av diverse anledningar, men en 40-50 st till start är realistiskt... :gnissla
Hur många får starta max på Knutstorp egentligen? :eek:

32 till start var det innan. Tror inte att nybyggnaden av sista kurvan ändrar nått av det. Blir nog 2 race förmodligen i Rookie II. Du får se till att inte kvala in i Rookie III då! Ses där!! :tummenupp

Axxexs skrev:
32 till start var det innan. Tror inte att nybyggnaden av sista kurvan ändrar nått av det. Blir nog 2 race förmodligen i Rookie II. Du får se till att inte kvala in i Rookie III då! Ses där!! :tummenupp

Ses där? kommer du vara där med en massa gröna hojar :va

Axxexs skrev:

Trevligt med fler svenskar. Nä, ja skall bannemaj kvala in me de "stora rookisarna"... :)
Kan inte vara så stor skillnad på en 250 och en 600... :brinnerup

Är du anmäld och klar? Vilket namn skall man kolla efter i listorna?

Ses där i så fall...

moto-gg skrev:
Ses där? kommer du vara där med en massa gröna hojar :va

Bor knappt 3 mil ifrån banan så jag hade nog varit där i vilket fall som..

Men jag ska dit för att köra 250cc-race mot Oscar på fredagsträningen! :p
(och meka lite på gröna hojar).

Axxexs skrev:

Jag diggar JENS FOLMER KROON stenhårt som tänkt köra en Triumph Trident i SuperBike-klassen (åtminstone enligt tabellen på roadracingfyn.dk) :Bugar

TriumphTrident750-03Xl.jpg

jP skrev:
Jag diggar JENS FOLMER KROON stenhårt som tänkt köra en Triumph Trident i SuperBike-klassen (åtminstone enligt tabellen på roadracingfyn.dk) :Bugar

Inte med sådana däck får man hoppas... Men fet respekt om snubben kör med en den hojen!

Coola Ola skrev:
Inte med sådana däck får man hoppas... Men fet respekt om snubben kör med en den hojen!

Det kommer han nog göra, dock inte med originalhojen på bilden. Hans hoj är i ett otroligt tillputsat och iordninggjort räjsskick.

Han brukar bråka med Hasse G och får nog det gamla skrotet att gå fortare än en hel del nya.

*/ ?>
Back