Danska Mästerskapen @ Mantorp Park

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Hittar ingen information om racet i helgen på SH, vem ska dit?

Det är Endurance stafett lördag kväll, vilka kör?

Några få Svenskar verkar anmälda via DMU Sport i dagsläget, vart är resten? Alla kan väl inte va på Assen :-)
 
Som enda startande Svensk (de andra hoppade över regnracet) i Nordic Superbike i ÖSREGN på Mantorp Park kom jag först över mållinjen med 5 sekunder till 2an. Då får man väl bara se om min hoj är teknisk OK efter Parc Ferme'n.
 
kollade på deras hemsida i veckan och nu ... står inget om körning på mantorp
iaf inte under fliken bandagar ! hade tänkt åka annars

/Mikael Rolandsson
 
kollade på deras hemsida i veckan och nu ... står inget om körning på mantorp
iaf inte under fliken bandagar ! hade tänkt åka annars

/Mikael Rolandsson

TT hade/har 4a dagar nu och 4a till i september.

Eftersom det blev lite skrot på Endurancet igårkväll så blir det inget Superbike idag, jag som ville försvara 1a platsen i fredags :/
 
Falemo slutade även 3a, riktigt kul race att se från läktarn! Håriga omkörningsförsök av Daniel!
 
Prispallen i Nordic Superbike idag, jag har nog aldrig förr sett en Honda gasa ifrån en Kawa på Mantorprakan :-?

ImageUploadedByTapatalk1404048956.178384.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top