Danke Deutschland

Last edited:
allvarligt... ni bor inne i stan och klagar på oväsen? ni har själva valt att bo i centrum, centrum har alltid varit en plats folk samlas (därför ddet blivit cntrum), och har mage att klaga på att folk vill yttra sin glädje?? nej bor man inne i centrala delar får man stå ut med sådant..

tack düskland- tack spanien. spanien bevisa det vi alla vetat, ryssen var inte bra, det var svenska laget som enligt rutin var kass. vi ska hållla på med hockey och inte nån jeffla kommu-boll

Att istället ragla omkring iförd en krullig gul/blå peruk med en matchande tröja och buken fylld av billig smuggelöl och chips samtidigt som man brölar som en brunstig älg är ju bara sååå mycket mera civiliserat... :rolleyes:

Vet ifan hur du lyckades anta att jag skulle tycka det?
Om du läser det jag svarade på så handlade det egentligen inte om störiga människor överlag.
Sen skulle jag personligen störa mig mindre på brölande fyllos än tutande bilar med gapande folk inuti.

Yeah en till san har trad, som jag dessutom missat!:huvet
Tycker dock inte denna trad ar lika hysteriskt kul som den andra, lixom inga rasistiska pahopp, ingen som ligger ner o 10 sparkar lixom.
For lite tyska invandrare i schweden?:va

Yeah en till san har trad, som jag dessutom missat!:huvet
Tycker dock inte denna trad ar lika hysteriskt kul som den andra, lixom inga rasistiska pahopp, ingen som ligger ner o 10 sparkar lixom.
For lite tyska invandrare i schweden?:va

Jag tror det är så att de som 10 som sparkar med rasistiska påhopp och grejer är ättlingar till Hitler så nu när det gick så bra för Tyskland är dom ute och tutar. :va

du får gärna ge det ett försök din internetgangster, jag kan sitta o tuta utanför SEB banken vid sergelstorg.
OK, bara för vetskap - "B" i SEB står för "Banken".
SEB=Skandinaviska Enskilda Banken

Seså, fortsätt banka pannan blodig nu. :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP