Daniel....(YPVS)

Trist med skador, men fasen vilken omvälvande känsla att läsa om hans små framsteg i rätt riktning!
Jag har en vän som skadade sig illa i ryggen, läkarna dömde honom till ett liv i passivitet med lyft tyngre än 1kg förbjudna för att detta skulle förvärra skadorna.
Idag är han igång och helt återställd, visst har han lite jämmer med ont i ryggen ibland men inget han inte kan leva med.
Så kämpa på och nog fan ska du upp på benen igen Daniel!! :tummenupp
Håller tummarna får dig i växjö!
Krya på dig.
//Tobbe

Skönt att höra att det går åt rätt håll i varje fall!
Hoppas han kan återkomma snart och klarar sig undan värre men.

Skönt att se att det finns hopp i alla fall!

Krya på er! (mest daniel ;))

/Lucky9

WestW skrev:
Dricka pilsner och läsa sporthoj i pappersform.
Det där kommer gå bra :tummenupp

Inte pilsner såklart! :kocko Passar inte så bra ihop med sjukhus, morfin och grejor! :)
Men det går just nu framåt varje dag så det finns hopp.....

En dag i taget....

Goda nyheter!!!!! :banana

Läkarna säger att Daniel KOMMER att kunna gå igen!!!! Bara en tidsfråga och en j-vla massa hårt arbete!

From. måndag kommer hans rehabilitering att börja och då kommer han själv att ha tillgång till internet och msn igen!

Sara... #lättad#

Wheeliegirl skrev:
Goda nyheter!!!!! :banana

Läkarna säger att Daniel KOMMER att kunna gå igen!!!! Bara en tidsfråga och en j-vla massa hårt arbete!

From. måndag kommer hans rehabilitering att börja och då kommer han själv att ha tillgång till internet och msn igen!

Sara... #lättad#

Vad kan man säga ? Vilken grym tur i all otur.

Hoppas att han repar sig snabbt !

Wheeliegirl skrev:
Ja, fast dom vet ännu inte i vilken omfattning... :-( Än så länge går det framåt iaf...
Tyder ändå på en inkomplett skada av nerverna och att det finns hopp om att funktionen skall återkomma vi håller :tummenupp

Thx allihopa...

Jag är i Gent på ett träningscenter för rygg och nackskador som huvudsakligen tar in unga människor och sportsmän.
Detta gör att miljön är ganska bra här, mycket folk som är vana att inte ge sig i motgångar.

Det har bara gått lite mer än 2 veckor sen min olycka men framsteg har skett. Mitt högerben har fått tillbaks lite mer muskelkontroll men någon styka finns ej. Vänstern är det värre med än så länge men huvudsakligen beror det på min andra operation. Om några veckor så vet jag hur mycket sämre det vänstra benet är än det högra. Permanent skada i någon form kommer att bli kvar för evigt dock.

Jag tackar igen för allt stöd, det har hjälpt mycket och fortsätter att göra så...

Daniel

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...