Daniel....(YPVS)

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
:gråta
Daniel (YPVS) här på forumet har varit med om en fruktansvärt tragisk olycka.
I söndags tränade han cross inför kommande race-säsong och crashade efter ett högt hopp. Han bröt ryggen och ligger nu på sjukhus här i Belgien.

Vi vet ännu inte vad utgången blir eftersom han var totalt förlamad från midjan och neråt efter olyckan.

Enligt läkarna finns dock hopp, eftersom han nu kan röra vissa delar.
Han är vid gott mod trots allt och vi hoppas att han kämpar sig genom denna ofattbara situation...

Alla som har frågor eller vill skicka en hälsning kan höra av sig till mig så vidarebefordrar jag det till Daniel...

Älskade Daniel, jag finns här för dig.....
Sessan

Usch va hemskt!!!

Hoppas han bättrar sig fort!

Fyfan va hemskt att höra =( Jag vet inte vad man ska säga!? Jag vill iaf hälsa, men vad vet jag inte :( Hoppas på förbättring! Vad mer kan man säga?

För mig ser jag det nog som värsta som skulle kunna hända mig, och jag hoppas verkligen att han slipper lida av en förlamning :(

Hoppas han kryar på sig.

Finns väldigt många crossåkare som har brytit ryggen, men ändå lyckats med comeback inom ett par år.

Hoppas på det.

Fy fan! :(
Tråkigt är bara förnamnet!
Ta't lugnt och krya på dig!
Vi vill se dig på benen snarast!
Lycka till med allt, vi tänker på dig!

Satan vilken ilning som skar igenom kroppen när man läste.. Hälsa du så håller vi tummarna att han blir bra!!

Stackare, bli förlamad är min värsta mardröm hoppas verkligen han blir återställd. Om han kan röra vissa delar så bådar det gott eftersom nerver läker även om det går sakta, kunde knappt använda min västerhand efter en stora crash sommaren 2000 då jag slagit sönder en stor nerv i överarmen. Efter några månader så hade den dock läkt ihop tappa inte hoppet då mycket kan göras med sjukgymnastik och rehabilitering.

Oj oj Daniel. Det skar ordentligt i kroppen när jag läste det där.
Tänker på dig och ska så göra lite varje dag och hoppas innerligt att du läker och återhämtar dig.
Vi alla och sporten kommer sakna dig så se till att komma tillbaka så snart du kan.

/Stefan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...