Dani Pedrosa – motogp’s biggest parasite

Personligen tycker jag att det är skit att skriva en sådan artikel, den bygger ju enbart på någon slags subjektiv upplevelse. Varje argument i den texten kan ju lätt knäckas med ett annat. Pinsamt, imho.

Så otroligt mycket skitsnack så det inte förtjänar nån mer kommentar än så.:dummer

Det roliga är väl att skribenten lyckas bli så upprörd. Kan inte vara något tungt liv han lever :)

P€RRA;5902263 skrev:
Det roliga är väl att skribenten lyckas bli så upprörd. Kan inte vara något tungt liv han lever :)
Eller kanske det är just ett tungt liv han lever så att han måste lätta på trycket innan det blir härdsmälta.:3freak

Föga förvånande från samma källa; http://www.bikeme.tv/index.php/ezpeleta-its-spanish-for-i-eat-my-own-children/

"Alberto Puig will cry. He will spit the dummy, wave his hands about while spouting all manner of Spanish profanities, but he will get over it."

Eller

"Is it not the role of Race Direction to police riding standards within the course of the race? This was not a last lap incident. It occurred on lap 6 of a 23 lap race. If Race Direction, or the track marshals cannot adjudicate on an incident like that within the race itself, they are clearly not qualified to administer a world championship grand prix."

Jag tycker det är rätt underhållande läsning, självklart är det ungefär 500% överdrift men samtidigt är det kul med något som bryter det tillrättalagda mönstret i pressreleaser, presskonferenser och motogp.com-artiklar...

Nästan lika underhållande som motogpnews brukade vara :)

Last edited:
Motogpnews hade (för det mesta) glimten i ögat och sluggade åt alla håll, det här var mest patetiskt.
:brinnerup

Inte ens värt att läsa klart. En morsgris som vill ha uppmärksamhet,,,,,,,, låter som han jobbar på AF eller Express och älskar innebandy.

Såg länken i den andra tråden häromdagen. Jag tyckte att det var roligt att läsa texten! trots att den är så tillspetsad att den nästan framkallar kväljningar.

Fast efter att den sjunkit in känns den inte längre rolig, utan desperat/taktlös.

Märklig artikel. Har aldrig upplevt Pedrosa som, gnällig, bortskämd eller nåt liknand.. Visst han kanske inte är den mest karismatiske clownen i cirkusen, kanske kan man till och med säga att han är lite tråkig, men jag tycker artikel ger en skev bild som jag inte alls känner igen.

En artikel som säger inget om Pedrosa men säger allt om författaren. Kännetecknande för typen är att de lever ensamna miserabla liv utan att förstå varför. Tragiskt.

sluta läsa vid midget.. inte ens värt läsa igenom skiten. som andra säger så säger nog artikeln mer om författaren än om pedrosa! de e väldigt fult o fegt skrivet.

Blondinbella som extra knäcker?

10 dagar senare utklassar han världsmästaren och blivande(?) världsmästaren, vilken sopa :huvet

Jag tycker det är lite udda och intressant att artikelförfattaren (orkar inte kolla vad fettot heter) uppenbarligen använder "Spanish" som skällsord. Pröva läs och ersätt med "jävla" så fattar ni. Eller förresten skit i och läs och tro mig bara!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka