Dammat av hojen med 6 års damm

Eximå

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2011
Hoj
Gamla Bettan
Ville läga in en tråd, med en till som har fått återfall och dammat av hojen efter 6 års samlande av damm på den.
Det är så man får skämmas att man inte har låtit gumman fått sig en tur...:huvet Tack Sidekick att du tog mig på banan igen :)

Ingen bild på hur sex års damm ser ut? Var det bara att koppla på batteriet, pumpa däcken och ny soppa och dra en sväng eller gjordes mer åtgärder inför återstarten?

Välkommen till dårhuset!

Ingen bild på hur sex års damm ser ut? Var det bara att koppla på batteriet, pumpa däcken och ny soppa och dra en sväng eller gjordes mer åtgärder inför återstarten?

Välkommen till dårhuset!

Tack att jag fick komma in i dårhuset =)

Nja jag har kört max 50 mil dom senaste 6 åren pga resande jobb, så dammet var bara 2 år gammalt men det blev nytt batteri och en hel service =) men jag har 6 år gamla flugor på skinstället, inte så mycke att vara stolt över så det blir att tvätta av det med nu =)

postpics.gif

Ditt skinnställ kan nog behöva fettas in lite låter det som förutom en rengöring. Vad är det för hoj du har?

Det är nog få som hanterar en nästan 14 år gammal GSXR750 fullt ut. Inget att skämmas för direkt att ha insikten om ens egna begränsningar som förare. Boka ett par SMC kurser. Det är väl investerade pengar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph