Damma är förlorad....

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Han har valt sida:näsblod

Han vill inte veta av oss längre:gråta

Hoppas Tokholmarna kommer att älska dig lika mycket som vi gjort:(

Vi kommer att sakna dig:krama

Vi ska lära honom söderslang och en massa andra coola saker som bara finns in "The Big Apple"
Han kommer att komma hem som en helt ny människa :banana

Detta känns inte bra. Damma som var en så bra kille, konverterar och blir Tjockholmare.
Ta det lugnt på Bulten broder, Du är välkommen tillbaka när du vill.

Vi tappar folk på löpande band: Kriss skapar ett konkurrerande hood och har snart svalt in Migge.

Vilse har begravt sig i det allra värsta: RR-land.

Detta känns inte bra. Damma som var en så bra kille, konverterar och blir Tjockholmare.

Vi tappar folk på löpande band: Kriss skapar ett konkurrerande hood och har snart svalt in Migge.

Men hallå, hörni, jag LÅNAR honom ju bara ibland! Och jag lämnar alltid tillbaka honom till Skånelandet.

Sluta nu deppa. Ni har Damma kvar i Helsingborg, ni lånar bara ut honom till Estockholmo några helger om året. Och så får ni stå ut med att jag hälsar på ibland. It's a deal? :)

Ja hur tänker dom? kan man lita på dom öht?

Var ligger deras lojalitet?

Tänk om tex Damma sitter på en fest i tokholm och i ren bitterhet för att du och jag hela tiden kör 8or runt honom på TTna kläcker ur sig att du och jag är gamla medelmåttor:glömdet

Vem av hans nya Hojkompisar kollar upp detta:va nej det känns inte bra det här.... Alla som träffat oss vet ju, men det är lätt att ett förslupet ord kan få katastrofala följder när ingen gör en källkontroll.

Men hallå, hörni, jag LÅNAR honom ju bara ibland! Och jag lämnar alltid tillbaka honom till Skånelandet.

Sluta nu deppa. Ni har Damma kvar i Helsingborg, ni lånar bara ut honom till Estockholmo några helger om året. Och så får ni stå ut med att jag hälsar på ibland. It's a deal? :)
Självklart!
Bara du LOVAR att lämna tillbaka honom!! På heders? Cross your heart and hope to die?
Sen måste du komma ner o hälsa på lite också :krama

Självklart!
Bara du LOVAR att lämna tillbaka honom!! På heders? Cross your heart and hope to die?
Sen måste du komma ner o hälsa på lite också :krama
Det där med att krossa hjärtat och hoppas på att dö, det vet jag inte om jag kan ställa upp på. ;) Men hittills har jag iaf lämnat tillbaka honom i bättre skick än innan. :tuttar

:krama

Hon var nere förra helgen och hjäplte till att leverera bil.

Tack. :)
Jahaja, jag vet inte om jag hjälpte till så mycket, men det var trevligt att ses! :kiss

Nästa gång är första helgen i december. Tivoli och julmarknad är det som hägrar då. *mys*

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back