Dajiro Kato har gått vidare till RR himlen :(

R.I.P.

Han var en hjälte :gråta

läste oxå det precis, trodde jag hade missat nåt stort som ni tagit upp för längesen. Ja visste att han var svårt skadad men det verkade som det håll på o bli stabilare men fy fan va tråkigt att höra detta..

Rest In Peace :(

Sorti på denna festen...
Men låt oss istället glädjas av den vm titel han tog i 250...

En stor klump sitter nu i min hals trots att jag är rätt så bra i hammaren...
Jad lider med hans familj, jag miste en lilla syster i höstas och det här får en att må väldigt dåligt, tänker väldigt mycket på henne och jag lovar att jag kommer att skänka många tankar till änkan till Dajiro och barnen.........
Dajiro hälsa Joey och de andra..... :gråta :gråta :gråta

det finns verkligen inte ord för nått sånt här... just när man hade fått upp lite hopp om att han skulle bli bra...
:gråta :(

Mycket tråkigt att han har avlidigt. GP-loppen kommer inte att vara lika roliga att titta på den närmaste tiden.

Vila i frid.

Jag blir ledsen i ögat av detta. Kato var ju stabiliteten själv. Att det hände honom tycker jag är konstigt. Verkligen tråkigt... Det kommer att ta ett bra tag innan MotoGP blir roligt att titta på igen. Alla vet ju att det är en farlig sport där mycket kan gå fel men det är så jäkla synd att det ska hända.

Skänker ett helt gäng tankar till hans familj.

:( :( :( En klump i magen kommer fram när man läser sånt.... Jag som trodde att han skulle klara det, och hoppades innerligt att han skulle kämpa sig ur allt!

Hojen var hans liv, och det är en skör väg han åkte på, men det fanns inga skydd som kunde skydda han... :gråta :gråta

Får hoppas att han har det bra uppe i "Mc-himlen". En tanke till familj och anhöriga

Rest.In.Peace Daijiro

/NeO :(

Last edited:
Fan!! sånt här ska itne få hända på en modern RRbana!
hoppas han ommer till ett bättre ställe*!!!

/kajlyl våt öga :gråta

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...