Dainese ryggplatta i Skåne?

Ducati Malmö.
Jag antar att du tittat på Lillemans i Lund

Maciej EVO VI skrev:
Nope, har ingen koll på stan. Bor över sommaren i Simrishamn och jobbar i Lund men har ingen koll på vad det finns för affärer här.
MC-huset i Malmö är en av sveriges största mc affärer. Den ligger ju bara nån mil från Lund. Dock har jag blivit lite snorkigt bemöt där så den är lite sådär. Själv bor jag i Gärsnäs och vill du bli visad lite roliga vägar i området kan du höra av dig. I morrgon är det träff på sjöborakan, har du varit där? :7peta

RW skrev:
MC-huset i Malmö är en av sveriges största mc affärer. Den ligger ju bara nån mil från Lund. Dock har jag blivit lite snorkigt bemöt där så den är lite sådär. Själv bor jag i Gärsnäs och vill du bli visad lite roliga vägar i området kan du höra av dig. I morrgon är det träff på sjöborakan, har du varit där? :7peta

Ducati Malmö

Telefon: 040-939493

Telefax: 040-939498

Adress:
Kruseg. 60
21225 MALMÖ

RW skrev:
När brukar det börja på sjöborakan?

Maciej EVO VI skrev:
När brukar det börja på sjöborakan?
Tja, det börjar samlas hojar där redan vid 18,00 tiden. Själv brukar jag rulla in vid 19,00 tiden. Kommer du från Lund nångång vid den tiden lär du se alla hojar som styr kosan ditåt. När du kommer till Sjöbo (från Lund) så kör du i första rondelen mot Tomelilla/Ystad/Simrishamn. Nästa rondell tar du av mot Ystad och efter ca 2 km är du framme.

RW skrev:
Tja, det börjar samlas hojar där redan vid 18,00 tiden. Själv brukar jag rulla in vid 19,00 tiden. Kommer du från Lund nångång vid den tiden lär du se alla hojar som styr kosan ditåt. När du kommer till Sjöbo (från Lund) så kör du i första rondelen mot Tomelilla/Ystad/Simrishamn. Nästa rondell tar du av mot Ystad och efter ca 2 km är du framme.
OK, tackar. Får se om jag hinner sticka förbi imorgon annars får det bli lite senare i sommar

Maciej EVO VI skrev:
OK, tackar. Får se om jag hinner sticka förbi imorgon annars får det bli lite senare i sommar

Jag har ett beggat ufo ryggskydd modell värsting, som jag säljer billigt i Lund.
(eller om du vill ha ett dainese, det har jag med)

http://www.grahns.se/main.asp?main=visa&vad=pid2&pid2=2325

Hör av dig på PM om du är intresserad.
Du kan få det för halva priset, enbart använd fyra gånger till minicrossen.

/Karl

Last edited:
RW skrev:

MC-Huset har väl inte Dainese längre? Tror bara att Ducati Malmö har det häromkring numer.

KetogaN skrev:
Jag har ett beggat ufo ryggskydd modell värsting, som jag säljer billigt i Lund.
(eller om du vill ha ett dainese, det har jag med)

http://www.grahns.se/main.asp?main=visa&vad=pid2&pid2=2325

Hör av dig på PM om du är intresserad.
Du kan få det för halva priset, enbart använd fyra gånger till minicrossen.

/Karl
Hur stort är det för det är tjejen som ska ha, hon vill i för sig ha Dainese eftersom det sitter bra på henne men man vet aldrig.

Maciej EVO VI skrev:
Hur stort är det för det är tjejen som ska ha, hon vill i för sig ha Dainese eftersom det sitter bra på henne men man vet aldrig.

Det är långt, jag är 1,84 och det är perfa till mig (ufo skyddet alltså).
Jag har även ett standard "sköldpadde" daineseskydd som är lite äldre och även kortare, det kan du få för 200.-

/Karl

Last edited:
KetogaN skrev:
Det är långt, jag är 1,84 och det är perfa till mig (ufo skyddet alltså).
Jag har även ett standard "sköldpadde" daineseskydd som är lite äldre och även kortare, det kan du få för 200.-

/Karl
kollar med henne så får vi se

Maciej EVO VI skrev:
kollar med henne så får vi se

Jepp, först till kvarn.. så hör av dig när du vet..

mvh Karl

Edit: Ufo´t är sålt, det går fort när det är billigt, endast dainese kvar, bara så att du vet.

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...