Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker precis att det ser ut som katten du har som avatar. Eller är det en räv på avataren?RawLion skrev:2294217
Är Dainese loggan en:
1. Djävul
2. Räv
3. Något helt annat
Hahaha, den tog prisetRRacer skrev:2295263En tjej frågade en gång om inte jag var för gammal för att ha Batman på ryggen....![]()

Va i helv...Det är ju en djävulBuster skrev:2295276Tycker precis att det ser ut som katten du har som avatar. Eller är det en räv på avataren?
![]()
Jag trodde i min enfald att jag köpte ett coolt djävulsskinnställ inte ett töntigt räv- (batman?rockagill skrev:2295279Har du ingen koll på vad du köper?? Det är en RÄV!!
) ställ.rogga R6 skrev:2295631jag ser ialla fall foxy ut i mitt Dainese ställ
![]()
Det är latin och betyder "klantarselskydd".jocke i köping skrev:2296273Kan vi inte utveckla frågan lite ??? vad betyder Dainese ??![]()
jocke i köping skrev:2296273Kan vi inte utveckla frågan lite ??? vad betyder Dainese ??![]()
Jaha, då kan man aldrig se den loggan igen utan att dra lite på smilbandenfreddexwing skrev:Tycker jag ser ut som ett klockrent blåsjobb (om man bortser från texten)!
jocke i köping skrev:2296273Kan vi inte utveckla frågan lite ??? vad betyder Dainese ??![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |