Dainese Laguna Seca, bästa pris?

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Testade detta skinnstället och det satt bra på kroppen. Priset låg på 10 tusen. Nu är det så här att jag är student fortfarande och budgeten är väl inte den bästa :D. Så jag har letat runt lite, men hittar det för likasinnat pris på div. sidor.

Så om någon här på SH vet vart man kan hitta detta skinnstället och även kunna smita undan med någon tusenlapp, så skulle det vart :tummenupp Men skulle det inte finnas något annat så får jag väl ta och köpa det ändå för utsatt pris!

Hej,

köpte mitt Dainese laguna seca på mc mässan nu i januari, köpte det i Lelles monter, pröjsade 5600för det!
/D

Edit: 6500 betalade jag visst när tänker efter :tungan

Last edited:
Hej,

köpte mitt Dainese laguna seca på mc mässan nu i januari, köpte det i Lelles monter, pröjsade 5600för det!
/D

Va ju typiskt att jag var i väg på skidsemester den helgen, för jag hade planerat att dra dit. För nu ligger stället på 9.900 igen...

Lellesdagarna börjar på torsdag, tror man har 20 % på det mesta då. Kanske även på webshopen? Värt att kika iaf.

Kolla på www.bimoto.be de säljer Dainese, köpte mina stövlar där. Laguna seca kostar 6500kr där med frakt.

Hur lång är leveransen och vad skulle frakten kunna bli på ett ungefär? Säkert att köpa där ifrån?

Last edited:
Frakten var gratis för mig. Priserna är utan moms som är 20%. Det tog några dagar att få hem bara de har det i lager.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande