Dagtids SH-surfare,

:tungan ja man kan inte ha rätt jämnt då......fick för mej att hon hörde till sthlm och här är de en kvinlig väktare som fått sig en rallar sving.

tjockisbulle skrev:
[spekulations mode on]
Kanske utsatt för psykisk misshandel ? :tråkad
[spekulations mode off]

Synd om din kolega och dej.
Hoppas du kryar på dej snart.

A-star skrev:
Jobbar i kommunen.....en jobba kompis som fick frispel :huvet på mig och en arbetskamrat utan anledning.....hon fick någon form av en Psykos.Så hon är inlagd på sjukhuset och får hjälp att till friskna.Det är synd om henne hon kommer alldrig bli riktigt bra psykiskt och hon ångrar massor va hon gjort :pannkyss .....jag är ju snart på bena igen.Tänk att en sådanhär sak bara kan hända....jag fattar ingenting :confused:

Jobbar som trafikinformatör på tågtrafikledningen här i Sthlm... Ibland jättemycket att göra, eller som nu, otroligt lite att göra. :3freak

Hmmm, pluggar dubbelfart den här terminen. Jävligt mkt att göra, men man kan ju lägga upp tiden nästan hur man vill. Idag har det dock varit föreläsning mellan kl 12.00 och 19.00. Imorgon är det lab kl 10.00...

Jobbar även lite extra inom områden som relaterar till naturvård och miljöfrågor. Har varit till fjälls större delen av denna veckan på fältarbete :)

(.00 betyder förresten kvart över i akademiska världen ;))

Sitter o skriver examensarbete 20p. Så gissa om man får tid över till annat när idéerna börjar tryta! :gnissla :hihi

/KaliZ

Pluggar sista året på en teknisk friskolan i Sandviken som drivs av Sandvik och Sandvikens kommun. Nu sista året glider man runt i verkstaden 2,5 dagar i veckan och svarvar/fräser. Har tillgång till egen dator med internet, men har hittills bara surfat SH vid ett fåtal tillfällen :p

Pluggar till Utvecklingsingenjör i Halmstad. Andra året. Jobbar på SKF i Götet imellanåt när jag orkar.

Läser databasdesign, (läs: postar inlägg på sh på lektionerna) samt jobbar extra på Securitas, (dvs. sitter på Sh i timmar i sträck när man borde jaga tjyvvvar.. :-)

Fan i bland undrar jag vad giftet med Sh.com är..
Snurrade in på ett träningsforum för nåt år sen, men det blev samma efter efter ett tag, här är det full fart och olika saker mest jämt tycker jag!

Kakan skrev:
:krama :pannkyss
krya på dej tjejen

Tack! :krama
Men jag kommer inte att bli bra. Läkarna kan inte göra nåt mer åt mitt knä. Dom har gett upp efter 5 operationer. :(
Så jag har lärt mig att leva med värken. Den har blivit en del av mig. :död

Tur att man har SH och alla trevliga personer här.
Tack för att ni finns!!! :krama :kiss

// Lena

aj det låter inte bra alls, men jag vet hur det är med knän och värk jag har bara haft en himmla tur att jag inte har permanenta smärtor :(

:) ja vi är här för å pigga upp :tummenupp

// Kakan

Lilla_Tingeling skrev:
Tack! :krama
Men jag kommer inte att bli bra. Läkarna kan inte göra nåt mer åt mitt knä. Dom har gett upp efter 5 operationer. :(
Så jag har lärt mig att leva med värken. Den har blivit en del av mig. :död

Tur att man har SH och alla trevliga personer här.
Tack för att ni finns!!! :krama :kiss

// Lena

Bikerbitch skrev:
De vanliga pendeltågen eller?

Både pendeltåg och fjärrtåg, som rör sig i hela Mälardalen. Med andra ord, jag är en av de lyckliga som får ge de käcka beskeden om inställda tåg. :D

ja det finns nog många som inte mår så bra.....tickande bomber. :cdevil Men tack för omkryningen den värmde :kiss
Iceman1975 skrev:
A-star: Krya på dig!!! :krama

Tyvärr finns det nog många sånna personer som gåt omkring och är tickande bomber.. :skrämd

Självförvållad hemmavistelse, vurpade sönder fötterna häromdagen så nu är det mycket sittande framför datorn då det är ett helt företag att resa mig upp och gå någonstans. :död

Back