Dagtids SH-surfare,

Jag pluggar på komvux ett par timmar per vecka och jobbar ett par kvällar i veckan. I övrigt så har jag inte allt för mycket att göra. Förutom att sitta på SH då :tungan

Be skrev:
Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !

Så det är det ni gör när man ringer och inte får ngt svar :7peta :hihi

Själv har jag ett sånt jobb att jag kan surfa hur mycket jag vill.. :banana
Receptionist :3freak

Jobbar på restaurang så jag börjar aldrig innan tre. Är det dessutom lugnt (som igår då jag spenderade hela kvällen på SH) så finns Internet vid hovmästarpulpeten...

:tomten

Vissa dagar hinner jag inte kolla internet överhuvudtaget för att vi har så mycket att göra, andra dagar blir man nästan irriterad för att det inte finns några roliga trådar att läsa/skriva i! :rolleyes: :tungan Vad ska man då göra? :lol

Vad gör ni mer på nätet? Jag läser alltid Aftonbladet och Expressen på nätet och hänger här på SH när jag har tid över på jobbet, hemma är det mer utspritt surfande och dataspel..

Jag studerar halvfart/kväll 3 timmar per vecka. Resten av tiden spenderar jag med att fundera ut vad jag skall göra. Jag frilansar med två designprojekt som inte är så brådskande. så jag har rätt mö tid att spendera här, vilket jag gör FÖR MYCKET. :kocko

Jag jobbar. Eget rum nu, men från i e.m. så ska jag dela men det blir inga problem eftersom det är noll insyn till skärmen.
annars läser jag AB, kollar mejlen, blocket, klubbsidan, di, osv...
Ibland undrar jag själv hur mycket tid som går åt till privata saker resp. arbete. :hihi

Är långtidssjukskriven efter ha blivit misshandlad på jobbet....så trist :kryckor :(

Last edited:
Rättar inlämningsarbeten men eleverna är antingenriktiga puckon eller riktigt smarta så alla är lätta att rätta = mer tid för annat som egen forskning och annat viktigt.

frish

mankan skrev:
Jobbar du på privatkundtjänsten, 90 200?

Jag driftar det systemet :)

haha, senast iförgår var det nog hade vi i skövde avbrott på typ två timmar, vad håller du på med egentligen, sitter du och surfar hela dagarna :hihi

ja, jag jobbar "på 90 200" ibland på kundtjänst och ibland på felanmälan för privatpersoner, fast telefoni.

Degar vid datorn @ Teknikprogramet , med lite skön dödsmetall på i hörlurarna och en kall kola i handen , perfa!:D

Back