Dagtids SH-surfare,

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Vad gör ni egentligen? Jobbar, studerar, petar naveln?

Jag jobbar halva dagarna med att svara i telefon, och andra halvan gör jag annat. Idag är en lugn dag, då hinner man slö surfa lite här :)

Milla skrev:

Jag jobbar halva dagarna med att svara i telefon, och andra halvan gör jag annat. Idag är en lugn dag, då hinner man slö surfa lite här :)

Fördelen med at jobba som datanörd är att det ser ut som man jobbar när man egentligen tjötar på SH!

Jobbar åt ett uthyrningsföretag och hoppar runt på olika ställen.
Oftast reception eller annat kontorsrealterat jobb. Finns alltid tid till att surfa runt. Väldigt sällan det är fullt upp så att säga.

Pluggar, har typ 4 timmar bunden tid i veckan, o de SUGER kan ja meddela för dem som inte vet!

Milla skrev:

Jobbar samtidigt som jag studerar internet, och petar mig i naveln.... :rolleyes:

IT-drift inkl. helpdesk, full fart ibland, lugnt andra dagar...

/B

korvgubbe skrev:
Fördelen med at jobba som datanörd är att det ser ut som man jobbar när man egentligen tjötar på SH!

Funkar även att vara kontorsslav. Se bara till att ingen kan se skärminnehållet.

hehe "netstat -a -n 1" då tror cheferna att man sitter och trollar med datorn så då vill dom inte störa :rofl

Är ledig idag å imon,gott!men å andra sidan ska jag jobba hela helgen :( Jobbar som kock å har inte tillgång till dator när jag jobbar.Kanske skulle haft det,surfa efter recept :tungan

benrangel skrev:
Funkar även att vara kontorsslav. Se bara till att ingen kan se skärminnehållet.

Är kontorsslav eller Kodslav.. Lyckligtvis eget rum. Ställt skärmen så de inte kan kika in å se SH-loggan!

Jobba.. :confused: :va

Det är därför jag är här alltså... :pangihuve

Sitter och väntar på att nån ska beställa panik grejer till sin Vw/Audi bil..
Och gör nån det får jag ila iväg och fixa... :kryckor

Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !

Back