Dagstur till sveriges roligaste väg!

ja e på me...... lördag verkar bli bra. om de inte blir å dra till mantorp å köra bil... men de tror jag ej.. men skriv upp här när de e körning, jag e ingen morgon människa.

10:30 vid max knalleland. Är det för tidigt eller för sent så lägg in önskemål annars väl mötta på max halv 11 så tar vi en kaffe och bestämmer resmål:tummenupp
Alla som läser detta är välkommna att hänga på.

Hehe kan inte annat än rekomendera tissleskogsvägen, den som inte sitter med ett fånigt flin innanför hjälmen halvvägs in på den vägsträckan är inte frisk i huvet.

Körde den själv första gången från norr till söden och höll nästan på att skita ner mig efter nån minut in på vägen då den bara försvann(mycket brant backe) under mig.

Vägen kan närmast liknas vid att köra Lisebergs Balder med motorcykel, hysterisk kul väg!

Här är en film som nån lagt ut på nätet hål till godo. http://bubblare.se/movie/sveriges_roligaste_vag/

Ha så kul men passa er för möten då det är smalt och folk genar som fan.

:tummenupp

ja får tyvärr hoppa morgondagens resa då de bär av till mantorp fär bil rejs istället.

faan... allt skiter sig denna helgen.

jag blev komenderad av lillhitler här hemma att åka och handla först och nu måste jag skala potatis.

har inte enns fått någon frukost idag..

hoppas svärföräldrarna drar hem tidigt. då kanske det kan bli en go tur ikväll.

/eder droopfy

Kan ju hålla det lite öppet med långturen och ta en tur runt här omkring i helgen, skriv när ni vill o kan så ser vi när det passar bäst. Lördagen passar bäst för mig. Sen blir det nog lite ramnaslätt på söndag.

Är det något på ramna nu för tiden?

dags att återuppta denna tråden igen.

Det sägs att det blir fint väder på fredag.

jag slutar vid 12 så jag skulle nog kunna dra iväg.

någon som hänger med?

Hehe kan inte annat än rekomendera tissleskogsvägen, den som inte sitter med ett fånigt flin innanför hjälmen halvvägs in på den vägsträckan är inte frisk i huvet.

Körde den själv första gången från norr till söden och höll nästan på att skita ner mig efter nån minut in på vägen då den bara försvann(mycket brant backe) under mig.

Vägen kan närmast liknas vid att köra Lisebergs Balder med motorcykel, hysterisk kul väg!

Här är en film som nån lagt ut på nätet hål till godo. http://bubblare.se/movie/sveriges_roligaste_vag/

Ha så kul men passa er för möten då det är smalt och folk genar som fan.

:tummenupp

OUFF!:tummenupp vägen ser onekligen svårt skön ut!!!
Jag vill köra den nu:mad:

Tjena grabbar, Ska vi dra iväg på den vägen snart eller? Nån som vet något bra tillfälle söndag kanske vore bäst av allt faktiskt, Ha d

Jag som startat tråden om denna fantastiska sträcka i skogen hänger givetvis gärna med. ju fler vi blir desto bättre.

Tyvärr är det stenkört en vecka framöver. andra helgen i september ser det rätt grönt ut.

vad säger övriga?

Jag som startat tråden om denna fantastiska sträcka i skogen hänger givetvis gärna med. ju fler vi blir desto bättre.

Tyvärr är det stenkört en vecka framöver. andra helgen i september ser det rätt grönt ut.

vad säger övriga?

Ja det tycker jag låter fint, Jag hänger på så klart :) Ha d

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey