Dags för uppkörning imorgon!!

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan :tomten kommer.
 
Zebba skrev:
2404056 Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan :tomten kommer.


Ja.. Lycka till och hoppas vädret håller sig, haha såg stackarna från grönlunds idag på väg till jobbet när regnet öste ner.. De hade det nog trevligt ändå! :D

Läs i Körkort 2006 tråden, har skrivit lite tips och sånt.. passa dig noga för villa området!
Konbanan körs ja? dum fråga? Det borde du väl veta så här dags?
 
Zebba skrev:
2404056 Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan :tomten kommer.

Konbana - Manöver 50 km/tim kör man fortfarande.. om det är den du tänker på?? Inget du kört på trafikskolan?? Lycka till!! :) :tummenupp
 
Vet faktiskt inte kör då inte hos körskola. Har lätt kort å så kände jag för att ska tugnt nu. SÅ då ringde jag bara å fick en tid. Så nu ska jag testa.
 
OK! då har ja ett fint tips! Håll gas även i väjjningen, alltså...släpp inte av när du väjjer för konerna på den snabba banan, du märker vad jag menar när du är där...för de blir många kuggade på...
 
Jag hitta vv föreskrifter för uppkörning. Så imorgon innan så blir de till att bygga konbana.
 
Hahaha..

Lite väl sent ute, glöm inte att ha blicken högt! när du kör i lågfarten med!

Vad har du gjort egentligen under sommaren? Prio1 MC förfan! :tomten
 
Zebba skrev:
2404056 Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan :tomten kommer.

lycka till o hoppas att allt går bra!!
:yoparty
 
Jag vill också veta.. hur gick det? Du får skylla dig själv om du inte klara det eftersom att du inte verkar ha förberett dig ett dugg... men om du nu har klarat det så ska du fan va stolt över dig själv ;D
 
Zebba skrev:
2404056 Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan :tomten kommer.

Lycka till i morgon...:)
jag kör upp på onsdag i nyköping hoppas det går bättre än när jag körde upp i tullinge.

och JA man kör fortfarande konbanan hög & krypkörning...

/Simon
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top