Jaha då var de dags ska köra upp imorgon.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan
kommer.
Lite pirrig e man.
Fråga bara.
Kör man den där konbanan fortfarande?
Fan va tugnt om man skulle missa då måste jag vänta tills nästa vår. Skulle vara skönt å klara nu så kan man köra dessa sista dagar. Innan
kommer.
