Dags för studentskiva, intresserade? [sthlm]

I vilken stad är festen och hur lång tid tar det att köra dit ifrån malmö om man kör hoj så fort man kan.. :fyllisar :banana
 
Andreas_cbr600 skrev:
I vilken stad är festen och hur lång tid tar det att köra dit ifrån malmö om man kör hoj så fort man kan.. :fyllisar :banana
MrX körde väl Göteborg-Stockholm på 2timmar & 50 minuter. (?)
Du får väl plussa på 10 minuter eftersom du startar från Malmö... :brinnerup

:tungan
 
JO det låter lockande..med tanke på att flickorna på stället inte är så tokunga i förhållande till mig :tummenupp
 
Raringen, blir det aptråkigt för dig så bor jag ju runt hörnet på Fridehemsgatan, cirka 30 sekunder från Viper Room. Jag utlovar torrgasande av motorcykel samt finsprit :)
 
Freppa; Du kan ju lika gärna följa med då ;)

Villee; Hur töserna ser ut? Jahaopp, jag har ingen scanner, annars kunde jag ha fixat fram ett skolfoto. Det är ju fest, skit i brudarna! De flesta har killar ändå!
 
Som sagt, 30 år, lätt överviktig, osingel. Blir lätt patetiskt då. Jag drägglar över Mattias istället.
 
Freppa skrev:
Som sagt, 30 år, lätt överviktig, osingel. Blir lätt patetiskt då. Jag drägglar över Mattias istället.

I see, trist! Överviktig, hell no!
Jag har två biljetter kvar iallafall, skönt, detta gick ju rätt smärtfritt.
 
Party?

HUr länge har stället öppet? ska ni ha något efter släpp? när?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top