Dags för kvällskörning i Anderstorp 19/6!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Det verkar bli bra väder, och många har hört av sig, så vill man vara säker på en plats rekommenderar jag att man kommer i tid. Vi kör i 2 grupper, en gatgrupp och en licensgrupp, halvtimmespass, pris 500 kr. Körningen startar kl 17 och vi kör till kl 20.00.

Menar du med R1:an??I så fall hade hojen bakom en kamera, men jag tror den var felvänd vid det tillfället...

[video=facebook;129116330559968]http://www.facebook.com/photo.php?v=129116330559968[/video]

Den kom med lite kolla till vänster ! om den länken fungera här.

Menar du med R1:an??I så fall hade hojen bakom en kamera, men jag tror den var felvänd vid det tillfället...

[video=facebook;129116330559968]http://www.facebook.com/photo.php?v=129116330559968[/video]

Den kom med lite kolla till vänster ! om den länken fungera här.

Kan inte hitta nån länk eller film till nån som filmat under körningen. Va i övrigt en trevlig och kul dag! Första bankörningen med hoj för min del, precis tagit kortet o de är de bästa jag nånsin gjort! Sjukt kul o kommer garanterat köra så mkt kvällskörningar med Fiver jag bara kan så man lär sig mer o mer och vågar ladda på lite bättre med tiden.

Det var en kul kväll!!!
Ingen som fotade och kan slänga upp lite bilder?
Nr 33 Blåvit Sukka?

Vore tacksam :)

nu åkte jag på samma runda .
men min mc klarade sig någerlunda men inte jag .
4 benbrott
i vänster han

film kommer

Först filmar du en o sen åker du på en själv... Enda trösten du kan få är väl tur att det inte va värre ändå... viktiga är ju ändå att höger klarar sig hehe =)

jag filmade ju mig själv förra gången med.
jag ar ite riktigt förståt vad som gick fel då jg la mc på väänster sida i en höger kurva.
får se om någon hae en teori när fimen kommer upp

Fick du en highsider då? Tur ändå, dom kan ju slå sönder i princip hur mkt som helst av hojen med riktigt oflyt!

Hej,
Skönt att du verkar klarat dig bra! Jag kör själv en 1400 en hel del på bana och undrar vad du hade för däck på när det släppte?
mvh Rikard

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...