Dags för grepar, facklor och liar

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Gå man ur huse, samla alla män i byn.. monstret hemsöker återigen bygden!
Under senaste åskovädret (nåja, regnvädret iaf) hördes blodisande skrammel och svordommar från det anrika slottet i stenhagen. Så sent som i morse skådades mörka omen i trakterna; himlen blev en stund kawagrön, en katt med två huvuden föddes och Estland röstade ja till EU. Det ryktades att det var onda experiment av Dr Ugluk Frankenstein och hans assistent URRninja som pågick och de första iaktagelserna av deras onda skapelse isade blodet i ådrorna på mången söndagsflanör inställd på en bilfri söndag.. :eek:
Skulle ni intet ont anande medborgare höra ett tilltagande vrål, tag er i akt, speciellt om ni kör en ömtålig engelsk maskin.. :D

Gammelkawwan är död, länge leve gammelkawwan!

Snabbare, svartare, stöddigare.. :cool:
 
är den svartare osså ?
*hörde av URRninja att ni meckat fett o länge..*

Grattis då eller vad man säger! ;P
/z
 
:D Underbart.... :cool:

Min har brölt och spytt rök & olje i luften i 67 sekunder - sen dog den..

Va´mä´weekend tur i min garage någongång.... :öl
 
Det bästa var när Dr Ugluk med sammanbiten min och galet stirrande ögon ledde ner blixten rakt in i flottörhusen och hela hojen började rycka och skaka i spännbanden! :skrämd :D Men sen gick den ju som ett skållat troll också, jävlar vilken motorgång... Bäst du passar dig Brinken :crash

Gammelkawwa, nu med ny och förbättrad formula :tummenupp
 
Coolt! :tummenupp

Vi syns väl på Rörken? Måste få lyssna på motorgången. :D
 
oops. Tack.

zeal, Innan helgen var hon mer grå och brun, och jag var grisskär. Nu är vi båda svartare.

Dansken, hade det inte varit så rackarns långt till waxholm hade jag mer än gärna ryckt in. :hej Hur lät den när den gick (från motorn alltså)?

Ses ikväll allihop!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top