Biltmore
Blood Group: Red
Du sköt dig ganska rejält i foten när du berättade om din fyllekörning, du ska inte ha någon hoj alls!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp inte en tdm. Jag blir frånkörd av allt. Kan iofs vara ett handhavandefel.![]()
Du sköt dig ganska rejält i foten när du berättade om din fyllekörning, du ska inte ha någon hoj alls!
Tänker inte på något vis försvara min idioti i det fallet, men ärligt talat, de flesta har nog gjort någon idiotisk sak i sina tidigare år och detta var en av mina saker. Nu när jag växt upp, bestämt mig att ta mc-körkort och skaffa mig en motorcykel så tycker du alltså inte att jag förtjänar detta? Och detta pågrund utav en incident för flera år sedan som jag till och med berättade för min far samma kväll med djup ånger? Motivera tack!![]()
På fyllan med en R1:a är så jävla effektfullt!!! jag menar alla kan ju göra fel liksom!
Lägg ner....har man en gång gränslat en hoj på fyllan kan man göra om det lika lätt, så är det.
Men OK, jag drar mig ur debatten.
var du på skroten i fleninge idag?
Skall det åkas lite av varje tycker jag att Hondas nyare CB1000 ser rätt intressant ut (gå på ABS-modellen).
...och när du fått ihop allt, spika lite kurser på bana, börja med en kartbanekörning, och gå en storbanekurs efter.
/J
Du har fått många som jag ser det bra förslag. Och några andra. Angående "R1" så stod det i en annan tråd: Vill du åka fort på bana köp en R6 vill du prova på en highsider köp en R1.
Innan du väljer hoj kolla vilken försäkring du kommer få. I Bike nr 5 2011 är lite exempel men enda chansen få reda på vad det kan bli är kolla själv med olika bolag. Det skiljer sig mycket. Kolla runt på t.ex.
Svedea, Bilsport&MC, Länsförsäkringar, Gjensidige, Folksam, If
Exempel: Kollade själv på en Suzuki GSX-R 750 2000 40000kr på blocket, dec 2010. Suzuki märkesförsäkring, hel, hos Länsförsäkringar gav mig 12000kr/år i premie och 25000kr i självrisk vid skada på hojen som kostade 40kkr. Då blir det ju bättre med enbart trafikförsäkring, händer nått med hojen är det ju ändå jag som betalar skadorna med 25000kr i självrisk för hel.
Tack för förslaget!
Börjat titta lite åt motard också, men för tillfället är jag mest inne på Honda Hornet 900 !![]()
+1FZ6-S, kåpan fram skyddar dig från vinden på dina längre turer och den upprätta sittställningen gör att du klarar att mer än max 10 mil i taget.![]()
Nej!
Och sen måste jag ställa er alla en fråga; Är de gammla R1orna en så fantastisk motorcykel att det är värt att lägga 45 - 50 tkr för en 00 - 02a ? Visst finns det billigare rettor men satan vad överprisade dom är!?
Förbereder mig på att bli smutskastad av er R1-ägare, men för samma pris får man en sporthoj av konkurenterna som är något år nyare än dessa, Honda borträknat då till viss del men det tar dom igen på kvaliten på deras grejer!
Har jag rätt?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT