Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
Kapten Blåskägg skrev:
Vad är det för uniform du har? Maskinbefäl i handelsflottan?

Stämmer bra det, den norska varianten. Handelsflotta o handelsflotta förresten. Nu kör jag runt på gamla blåhåriga tanter, deras gubbar + andra gubbar med deras ryska trofefruar :yoparty

Maria1980 skrev:
Ja, man måste ju ha en bild där folk känner igen en på, annars är det missvisande. Ansiktet göms i hjälmen, men :arsele ser alla eftersom jag ligger först :tummenupp

Cool, när jag kommer ner i lite acceptabla tider på Bulten så ska jag också lägga upp en bild på min akterspegel :)

Thermal skrev:
Stämmer bra det, den norska varianten. Handelsflotta o handelsflotta förresten. Nu kör jag runt på gamla blåhåriga tanter, deras gubbar + andra gubbar med deras ryska trofefruar :yoparty

Cool med lite fler sjöbusar här :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
Cool, när jag kommer ner i lite acceptabla tider på Bulten så ska jag också lägga upp en bild på min akterspegel :)

Finns risk att jag överdrev en smula nu då, men nån krake har jag alltid bakom. Förhoppningsvis får jag vara i täten med nästa hoj :Bugar

Nursey skrev:
hOOlEEEE F***...var hittar de jeans som passar?

På den högra bilden ser du ju att det är just det dom inte gör :hihi

F-n, där inne skulle man kunna parkera en tanker utan några som helst problem :brinnerup

Thermal skrev:
Gärna lite att ta i, men det där är overkill även för Thermal :3freak

Vadå, är du inte tillräckligt utrustad för att köra en doggy på henne eller ? :D

Thermal skrev:
Betvivlar ärligt talat att ens en blåval är tillräckligt utrustad för att klara av en doggy session med de madammerna :)

Nej det är klart.
Vad är det man säger, bara riktiga män klarar av en doggy :näsblod

Thermal skrev:
Betvivlar ärligt talat att ens en blåval är tillräckligt utrustad för att klara av en doggy session med de madammerna :)

Vilket är bra för dom som inte har självbevarelse drift nog att låta bli att utforska den där världsdelen. :zpy

prulle skrev:
Vilket är bra för dom som inte har självbevarelse drift nog att låta bli att utforska den där världsdelen. :zpy

Är du kinkig prulle? :7peta

:hihi

Thermal skrev:
Så sant, men jag är väl medveten om mina begränsningar :D

Håller du dig till 14-åriga anorektiker alltså ? :rofl

Nej, f´låt. Nu var jag lite dum :pannkyss

Back