Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
Tjejer med sillisar är dumma. Blondiner är dumma. Lika smart resonemang....
Många blonda killar som kollat på baywatch här? Klart att silicon kan va grymt! Numera finns det ju päronformade inlägg i olika material, inte bara halvbollar. Naturliga stora är schysst när hon är 20 men inte lika ballt när hon blir äldre. Tuttar före rumpa.

ozeo skrev:
poll!!!!

jag säger direkt rumpa utan att tveka..
dom e bara så ahhh :drool :drool :drool

ska jag kolla in en tjej blir de alltid bakifrån arsle,neröver bena, upp o glutta på rumpan igen, midjan magen,håret, ansikte sen kanske brösten :rolleyes:

men en enstaka grej eller flera e inte allt..
man kan va en 10p på utsidan för att sen sjunka kraftigt snabbt .. :tummenupp

WORD!!!! :tummenupp

Lätt!!

Rumpa före bröst,rumpan lägger dessutom nivån på tjejen..för bröst kan vem som helst köpa,men en snygg vältränad rumpa får man kämpa lite för.

Glöm inte att kolla svanket på henne också, det är nog den vackraste delen på en kvinna.

Sen är det med kvinnor som med KTM:er.

Ibland ser man bara det fula i början ,sen när man lärt känna dom så älskar man dom för dom egenskaper dom har.

Maximilia skrev:
OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

Suck!!!

Långa farbron skrev:
Lätt!!

Rumpa före bröst,rumpan lägger dessutom nivån på tjejen..för bröst kan vem som helst köpa,men en snygg vältränad rumpa får man kämpa lite för.

Glöm inte att kolla svanket på henne också, det är nog den vackraste delen på en kvinna.

Sen är det med kvinnor som med KTM:er.

Ibland ser man bara det fula i början ,sen när man lärt känna dom så älskar man dom för dom egenskaper dom har.
Man kan ju dock operera stjärten med fettsugning och implantat å grejer.

Som min avatar säger.. :tuttar ....men inga gummituttar :fakta fast det är klart en snygg rumpa funkar ju oxå...beror på vilket håll man ser damen ifråga ifrån först....eller jag vet inte :va

äsch jag säger tuttisar..

Intressant läsning :hihi alltid lika trevligt att få höra argumenten.... För er tjejer (och kanske killar?) som varit oroliga så vill jag bara förtydliga att denna tråd inte är avgörande för om det ska ske en operation eller inte :tummenupp Några sillikon tuttar är definitivt inte intressant....... Utan tråden är bara till för att stilla ren och skär nyfikenhet, vilket inte borde vara helt fel :rolleyes:

Ett stort tack till UT som fixade en så ypperlig poll :yoparty Knock yourselves out, babes :hihi

:D

Detta var en kul tråd. Män/Pojkar är så bedårande söta varelser.
Sötisar! :wiggle

Flamma77 skrev:
:D

Detta var en kul tråd. Män/Pojkar är så bedårande söta varelser.
Sötisar! :wiggle
Så är det, :tummenupp , å så fakta...
"Det bästa som finns, encylindrigt å två perfekta reglage att reglera med." !!

Tjejer om killar?

Det är intressant att se så många trådar startade av killar om tjejer. Ännu intressantare vore dock det omvända. Vet att det finns minst 10 aktiva tjejer på forumet.

Vad kollar ni på? Kom inte och säg "personlighet" för det syns inte utanpå.
Eller är det så att ni tar försata bästa och sen hoppas på att han ska vara snäll och trevlig?

Starta en poll vetja! (och den är BARA för tjejer, kom ihåg det Markus och UT)

Nu reder jag ut begreppen en gång för alla:

Det finaste som finns är vältränat. Och då blir rumpan viktigare än boobisarna. :)

Vältränad rumpa, vältränade ben, axlar, armar, mage (utan rutor tack! ;)) Brösten ska ha fin form, sen sprollar storleken!

ÄR det! Finns det någon som tycker annat har han eller hon fel. Detta är inget som är subjektivt.

:rolleyes:

Back