Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
1. Ansiktet
2. Magen
3. TITTIES
4. Ben/ASS

Duger detta som svar? Önskar dock hellre substans bakom pannbenet, än en vacker yta. Går alltid före. Blir tråkigt utan substans.

Gumpa skrev:
En snygg rumpa väger upp för små bröst!
Men snygga bröst väger inte upp en ful rumpa!

Ska tjejer ha silikonbröst, så ska det göras snyggt!, lägga in silikonet under muskeln t.ex, inte så att det ser ut som 2 tillplattade bollar med världens glipa & det ska vara propotioneligt (stavning?) till resten av kroppen!

Håller med ditt första statement. Men föredrar original framför syntet. Riktiga :tuttar framför fake!

sismo skrev:
Önskar dock hellre substans bakom pannbenet, än en vacker yta. Går alltid före. Blir tråkigt utan substans.

Jojo, det kan vi ju försöka intala oss men det är sällan det stämmer. Inte om man går efter "Oh, jag vill ha-känslan".
Träffas man över lite alkohol är det nog humor och utseende som räknas, oavsett hur jäkla bright tjejen är.

Maximilia skrev:
OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

Jag kan erkänna, jag är fixerad vid bröst. Jag älskar bröst. Alla sorter, helst lite mindre men det spelar ingen roll. Däremot tål jag inte silikonbröst, nått mer onaturligt och mer slöseri med pengarna får man leta efter. Finns inget som heter för små bröst. Så säg åt dina väninnor som tycker de har för små bröst att det finns killar som uppskattar det :tuttar Så de kan spara pengarna och bjuda ut mig på middag istället :gnissla

Jag är visserligen grymt bröstfixerad, det är otroligt mysigt att ligga o klämma på ett par fina bröst, men jag måste nog ändå säga att en snygg rumpa ger en större aha-upplevelse, så att säga, än ett par stora/snygga bröst.

Tjejer som springer är dock alltid fascinerande :D

i första hand väljer jag rumpan!!!! sen vad gäller bröst får dom gärna vara små (inte obefintliga) :tummenupp

Gumpa skrev:
En snygg rumpa väger upp för små bröst!
Men snygga bröst väger inte upp en ful rumpa!

Om man måste välja mellan blott dessa tvenne alternativ så kunde jag inte sagt det bättre!

:arsele är det som gäller!//spenk

rumpa, ojoj en fin rumpa slår inte mycket alltså..

jonte76 skrev:
Bildbevis :banana

Jag tycker att rumpan är viktigare än tuttarna.

hehe nja.. inga bilder jag lägger upp här :tungan
annars fråga någon som sett dem:P

bara en fråga till..
hur stor ska rumpan vara?
hur ska rumpan se ut?
brösten vet man väl men ja rumpan.. hmmm alla har väl olika smak..

hojbrud skrev:
hehe nja.. inga bilder jag lägger upp här :tungan
annars fråga någon som sett dem:P

bara en fråga till..
hur stor ska rumpan vara?
hur ska rumpan se ut?
brösten vet man väl men ja rumpan.. hmmm alla har väl olika smak..

Finns inget patentsvar, beror ju på hur kroppen i övrigt ser ut, längd, bredd osv.

bakdelen helt klart! Men utan en någorlunda front kan inte ens den bästa bakdelen uppväga det..... Mao ska allt vara perfekt!

Fast det viktiga är egentligen personligheten, helt seriöst...

Maximilia skrev:
OK, så min tjejkompis bad mig ställa en fråga till er killar på forumet. Vad är det som gäller, tuttar eller rumpa? Den eviga diskussionen om att ni killar kan delas in i två grupper efter dessa preferenser.
Som min tjejekompis tycket så borde det finnas tillräckligt många killar här på SH för att vi ska kunna få fram ett statistiskt säkerställt underlag och en gång för alla få fram om det är värt att pumpa in silikon i brösten.

Så vad har ni att säga?

1. Om ni på fullaste allvar avgör om ni ska operera er, med hjälp av en tråd på sh.com, så råder jag er till att operera något annat än brösten.

2. Att operera sig bara för att tillfredställa någon annan är bara korkat!

3. Hoppas verkligen att det är jag som inte förstår ironin i denna tråd. :3freak

/FW

Tuttar i så fall. Arslet får hon ha för sig själv!

Tycker det är tragiskt med silikontrenden. De tjejerna (och killarna som håller på med liknande operationer) behöver hjälp, inte silikon. På nåt sätt så speglar det dock det sjuka samhälle vi lever i ganska bra.

Edit: Ber om ursäkt för moralkakan...

Jag föredrar tuttar!

Vi hade samma diskussion i lumpen, då kläckte en kille ur sig: Jag är nog en stjärtgosse :hihi

O ja, de fick han höra i resterande 7 månader :tungan

Back