Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
Nursey skrev:
You are only as old as the woman u feel, Blue.
Alder e inget jag faster vikt vid, om det inte galler omognad. Det e ganska orelevant (om bada har samma syn pa det hela). Sa skrota alders fobierna. Kram :pannkyss

Så sant :tummenupp
Men du tror väl inte en kille har åldersnoja bara för att han köper mc när han är 38? :rofl

Nitrogen skrev:
Lasse är yngre än min pappa, så misströsta inte. :pannkyss

Tröstar föga....

Nursey skrev:
Du ser!? :)

Vad vare du sade Nitro? Lasse va 64? eller? Hihihi, na jag skojar bara blue :pannkyss . Shit somnbrist e inte o leka med :3freak

Elaka kvinna :pannkyss

Kapten Blåskägg skrev:
Så sant :tummenupp
Men du tror väl inte en kille har åldersnoja bara för att han köper mc när han är 38? :rofl

Tröstar föga....

Elaka kvinna :pannkyss
Na alskling jag skojade bara :pannkyss :wiggle
Jag e pa bushumor o har ingen att busa med. Fan !! Ta inget till dig for utom det som e bra :)
Kram o godnatt

För att slamptävlingen ska vara lättare att marknadsföra har jag tänkt börja sälja strumpor med Långa Farbrorn och Nitrogen motiv. Mer kläder är på gång :rolleyes:

Bifogat

• långis.jpg
    långis.jpg
    120.7 KB · Visningar: 48
Last edited:
Råkade komma över ett par strumpbyxor oxå. Dom har lite dålig passform just över låren, så budgivningen kan börja direkCt.

Bifogat

• lånigs2.jpg
    lånigs2.jpg
    62.2 KB · Visningar: 43
Det börjar bli lite väl många nakna karlar i gumpas galleri nu, ni tjejer får ta å börja fota lite annars kommer galleriet blockeras av all trafik från www.sportbög.de

Visa nu lite bilder på tuttar :tuttar
Långa Farbron och jag vill se. Tror Mark och Hållundan också vill se.
Så .....visa pattarna så får ni popcorn :fakta :corn

Tycker man skall tänka till innan man skriver något som sårar någon.
-Tänk så många schyssta tuttar som vi missat tack vare folk som gnäller på andras bilder! :drool

Biturbo skrev:
Å 80% av alla tjejjer ser bra ut bakifrån...

Sen ser 46% av dem ut som ett rävgryt i ansiktet!

Eller en ilsken bäver när man ger dom :3freak ansikte tillbaks efter att dom inte gillat att man ger dom ett komplimang....

Back