Dags för er killar att ta ställning.

• Thread starter Thread starter Maximilia
  • Start date Start date
Dee_cati skrev:
Det är ju knappast deras fel att det finns extremt trögtänkta (rentav korkade) brudar som tror detta. Det finns säkerligen lika många tröga grabbar som springer på gym och tycker det är häftigt att vara en broiler. Silikonpumpade blondiner är extremt tråkiga då de till 99% är korkade. Men råkar det komma fram EN smart sådan så blir det en jävla uppståndelse över det och då får man minnsan inte kalla dem dumma blondiner längre...

/naturliga brunetter med IQ över 150 är att föredra.

:7peta Du glömde en sak: ...med stora: :tuttar
:lol

Långa farbron skrev:
Jag förstår inte vad du menar,men här är en bild på en pudel iaf.

Är inte det där...Bosse Ringholm??

TinaTjejen skrev:
Jaha, då var den sanningen framme.
Killar är totalt fixerade vid tuttar och bröst, vilket halsbrytande uppdagande av sanningen!

:hihi

(och tjejjer verkar vara minst lika fixerade)

INTE jag :) Min har allt men framförallt rumpa och svank, det är det sexigaste hos en tjej förutom leendet o humorn, dessutom kör hon hoj som en gud, det viktigaste av allt, lr: ): )L)

Nursey< Gôtt med en kvinna med självdistans...

Svanken verkar manga killar gilla. Det ar iallafall det det flesta snubbar tutar o vinkar at nar jag kor forbi dem pa hojen. Eller sa ar det for att det ar de enda (eller anda hihi) de hinner se :rofl :banana

red_ninja skrev:
INTE jag :) Min har allt men framförallt rumpa och svank, det är det sexigaste hos en tjej förutom leendet o humorn, dessutom kör hon hoj som en gud, det viktigaste av allt, lr: ): )L)
Jaha då, HOJTJEJER is tha shit. de vet väl alla!:nicka

Jag personligen tycker ögonen är viktigast.
(själens spegel)

:D

Bifogat

• Ögonen.jpg
    Ögonen.jpg
    48.4 KB · Visningar: 82
Snubblade *hrfm* över denna bild i en profil här på Sporthoj.

Jag säger bara GOD DAMN! :yoparty

image.php

Jag är för en fiin fast lagom rumpa.. mycket hällre än stora tuttar som ramlar i golvet när dom släpps lösa!! :näsblod

schysst häck o ett par naturliga lagoma boobs!! Mums =) :tummenupp

silikon? ja, runt duschkabiner och hål i tätskiktet i badrummet.. typ :4skrika

Back