Dags för er att ta ställning!

det var bättre förr, Sporthoj BC

Nu tycker jag den här tråden spårar ur. Håll er till ämnet. Skall rapportera ALLA till swedie. (Inkl mig själv)

Starstriker skrev:
Spam bacon eggs and spam
spam bacon spam and spam
spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam....

Emmi skrev:
Ähh, snart e de vinter. Massa skitsnack hit och dit. Den här diskussionen har funnits tusen gånger innan och ingen har kommit fram till något tidigare, så varför försöka igen?

Snart kommer kommentaren att "det var bättre förr, Sporthoj BC".

Varför bekämpa rasism? Ingen har lyckats tidigare.
Varför bekämpa könsdiskriminering? Ingen har lyckats tidigare.
Varför bekämpa krig? Ingen har lyckats tidigare.

Det har aldrig varit så här många användare på SH och där med aldrig så här många som är "hojpåG"-are. Problemet är inte att folk som inte har hoj och hänger på forumet, vem som helst får skriva här. Men just den gruppen har människor har en förmåga att starta trådar som är mer eller mindre intelligens befriade och som inte har en dyft med hojar att göra. OT för all del, men nån form av verklighetsförankring måste man väl ha?

Äpple är gott att äta...

...efter att ha kört sporthoj. Päron är gott att äta före man har sport med någon man har fått med hem bakpå hojen. Sen äter man Äpple igen för att få bort smaken av den man ätit päron med .

Jag håller på att Äpplen är bättre än Päron, att äta.
Päronformad rumpa är snyggare än Äppelformad....

Nu blev det svårt igen... :3freak

Äh, håll käften nu, era jävla plasttuttar!

Allt är den där jävla hiphopens fel. :mad:

EBS skrev:
Varför bekämpa rasism? Ingen har lyckats tidigare.
Varför bekämpa könsdiskriminering? Ingen har lyckats tidigare.
Varför bekämpa krig? Ingen har lyckats tidigare.

Det har aldrig varit så här många användare på SH och där med aldrig så här många som är "hojpåG"-are. Problemet är inte att folk som inte har hoj och hänger på forumet, vem som helst får skriva här. Men just den gruppen har människor har en förmåga att starta trådar som är mer eller mindre intelligens befriade och som inte har en dyft med hojar att göra. OT för all del, men nån form av verklighetsförankring måste man väl ha?

Så, listan över problem att ta itu med:

Rasism
Könsdiskriminering
Krig
Trådar i Sporthojs OT-sektion som EBS finner intelligens befriade.

Var det någon som sa verklighetsförankring?

Hur tänker man egentligen när man startar en Alla-borde-bara-skriva-sånt-som-jag-tycker-är-intressant-tråd på ett forum med tusentals medlemmar?

UrbanTiger skrev:
På tal om ställningar... vilken ställning ska vi ta då

hur länge har den undersökning pågått.. :confused: de byter ju utsende hela tiden...

men jag tror iaf att de e calle som är äpplet....

henlin skrev:
Så, listan över problem att ta itu med:

Rasism
Könsdiskriminering
Krig
Trådar i Sporthojs OT-sektion som EBS finner intelligens befriade.

Var det någon som sa verklighetsförankring?

Hur tänker man egentligen när man startar en Alla-borde-bara-skriva-sånt-som-jag-tycker-är-intressant-tråd på ett forum med tusentals medlemmar?

Fine! Folk får skriva va fan dom vill. Har hängt här sen tidernas begynnelse, när det va vettigt folk som hade ett genuint sporthojsintresse som hängde här, och det finns kanske en anledning till att folket som har nått vettigt att säga slutar surfa här och sidan mer och mer tas över av fuckon! Du kanske inte ser det som ett problem? Jag, och många med mig, tycker att det är förjävligt att se en sån här bra sida förfalla för att folk kommer hit och håller en sällsynt låg nivå. Vill man disskutera en massa skit så finns det tusentals forum för det på nätet, troligtvis JUST för sånna disskutioner. Jag ställer inte frågor är om kanoter här, för det är inget kanot-forum... Även om det finns en OT-del så betyder väl inte det att man ska få posta vilket skit som helst? Vad ger det för intryck till ett eventuellt företag som Swedie vill sälja en reklamplats till t.ex? Dom kanske inte vill bli assosierade med tuttbilder? Vad vet jag?

Det va väl kanske inte bara trådarna på OT-forumet jag menade, det var HELHETEN... Jag tyckte det jag räknade upp var lysnade exempel på saker som disskuterats tidigare och inte kommit till nån lösning fast ändå borde tas upp igen. Precis som det här, för det är ett problem... Som sagt, jag vet väldigt många som besitter mycket kunskap som inte har lust att surfa här längre pga. den låga nivån. Men visst, folk måste ju få posta sina skittrådar... Att folk disskuterar hojar är ju bara en bisak.

Snart är vi under bike.se nivå här...

Back